← Atgal

Fantastika

Autorius:
Liepsna_Ugnelaitė

Brandusis

Kategorija: Proza » Fantastika

Sukurta: 2005-04-10 07:30:41

Komentarai: 4

Santrauka:

maŽas berniukas naktį prabunda nuo medžių šnaresio palei langą. Jo sąmonė kužda, kad jo sesuo jį šaukia. Jis išsiruošia į kelionę miško keliu, kurio pabaigoje – sesers kapas ir skaudi tiesa.

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-04-09 13:02:38

Komentarai: 1

Santrauka:

Na, šita dalis (mano manymu) yra banaloka, bet gal... gal jums patiks?.. Labai to tikiuosi... Ooo... o gal netgi suintriguos?..

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-04-08 07:16:08

Komentarai: 3

Santrauka:

Hmmm... Gal patiks, gal ir ne... Man atrodo, kad šita 'knyga' išėjo geresnė, nei Anu:) Ir sorry už kūrinio ilgį...

Autorius:
Shashkiu

Sukurta: 2005-03-25 12:15:36

Komentarai: 2

Santrauka:

Kvailys grafomanas grįžo!!!

Trumputė pasakos priešistorė: septyniolikmetis daržovių augintojas Saikas skurdžiai gyvena miško apsuptame kaime ir kenčia vietinio tirono – riterio Vraburgiečio patyčias. Jis svajoja ištrūkti iš savo mažyčio pasaulio ir sužinoti, kas vyksta ten, anapus miško. Vieną vakarą vaikinukas sulaukia svečio – paslaptingo senuko Lofrindo, tvirtinančio, kad žino tokią jaunojo Saiko praeitį, kurios pats daržovių augintojas neprisimena. Lofrindas leidžia jaunuoliui pasirinkti – keliauti kartu su juo ar pasilikti. Netrukus paaiškėja kraupi tiesa – Lofrindas atkeliavo ne vienas. Ji vejasi paslaptingų pabaisų, koščėjų būrys, kuriam vadovauja Kserkas – baisiausias Didžiojo pasaulio žudikas. Saikas ir Lofrindas spėja išsisukti iš priešo gniaužtų, tačiau koščėjai sudegina daržovių augintojo trobelę. Senukas ir jaunuolis, palikę pleškantį būstą, leidžiasi miško link...

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-03-19 09:03:57

Komentarai: 2

Santrauka:

PAGALIAU!!!!!!!!!!!!! Užbaigiau tą prakeiktą Anu!!! Ups... Čia jūs skaitot... Nepagalvokit, kad aš labai skubėjau užbaigti Anu, nes taip nebuvo, bet... tiesiog jau norėjau pradėti kažką naujo... Jums taip nebūna?..

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-03-18 10:07:05

Komentarai: 0

Santrauka:

Hmmm... Na, šitas skyrius, mano manymu yra geresnis, nei paskutiniai du:D

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-03-16 09:01:47

Komentarai: 2

Santrauka:

O, varge... Dabar tai jūs mane išdėsit į šuns dienas!.. Turbūt, po šito skyriaus jau niekas nebenorės skaityti mano keverzonių... Na, bet ką jau padarysi?.. Kas padaryta, tai padaryta... Prižadu - VIII skyrius bus žymiai geresnis, o IX - dar:DDD

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-03-15 08:15:01

Komentarai: 1

Santrauka:

Hmmm... VI ir VII skyriuose, mano manymu, viskas vyksta pernelyg greitai... Na, bet gal kitos dalys bus geresnės?.. Galit neskaityt VI ir VII skyrių, nes vistiek netikę...

Autorius:
Mora

Anu V skyrius

Kategorija: Proza » Fantastika

Sukurta: 2005-03-14 09:19:26

Komentarai: 1

Santrauka:

Na... Galiu pasakyt tik tiek, kad Anu yra labai neatspari miegui...

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-03-13 10:17:19

Komentarai: 1

Santrauka:

Na, štai... III skyriuj viskas išaiškėjo, o šiame prasidės šiokie tokie nuotykiai:D Ir nepamirškit parašyti atsiliepimų!!!!!!!!!!!!!!