← Atgal

Fantastika

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-03-12 12:39:19

Komentarai: 1

Santrauka:

Na, štai ir III skyrius, kuriame viskas paaiškėja:D Labai sorry, jei bus gramatinių klaidų...

Autorius:
Mora

Sukurta: 2005-03-11 12:37:37

Komentarai: 1

Santrauka:

Tai čia Anu II skyrius:) Šį kartą tikrai įdėjau... Tikiuosi, jums patiks ir nesakykit, kad niekas neišaiškėja, nes kaip jau minėjau, viskas išaiškėja III skyriuj:)))

Autorius:
Shashkiu

Be pavadinimo

Kategorija: Proza » Fantastika

Sukurta: 2005-03-10 10:48:02

Komentarai: 1

Santrauka:

Visai kvailas, beprasmis ir neįdomus darbas, kurį parašiau sirgdamas, kai kito užsiėmimo neturėjau. Žodžiu, rašiau bet ką ir bet kaip, tad jei ir atsiras asmuo, norintis šiuos kliedesius skaitinėti, įspėju – nebūkite pasiruošęs menui, o verčiau grafomanijai. Šiaip, čia tiesiog vieno seno ir gerai visiems žinomo anekdoto interpretacija. Širdingai dėkoju, tiems, kurie aukos savo laiką :)

Autorius:
Mora

Paukštis

Kategorija: Proza » Fantastika

Sukurta: 2005-03-08 11:33:10

Komentarai: 4

Santrauka:

Hmmm... Ir vėl aš... Atleiskit už klaidas, tiesiog rašau skubėdama:) Vat... Tik nesakykit, kad kūrinys per trumpas, nes aš ne viena rašau trumpus skyrius ir nesakykit dar kai ko - kad niekas neatsiskleidžia, nes aš taip norėjau:)))) Beje, rytoj įdėsiu antrą Anu:)

Autorius:
Mora

Anu

Kategorija: Proza » Fantastika

Sukurta: 2005-03-07 11:59:14

Komentarai: 5

Santrauka:

Hmmm... rasyk.lt tai nelabai pripažino... Na, bet tikiuosi, kad Jums patiks:))) Tikėkimės... Na, žinau, dar LABAI trumpas, bet... kiti bus truputėlį ilgesni...

Autorius:
Shashkiu

Sukurta: 2005-02-15 09:47:12

Komentarai: 0

Santrauka:

Tiesiog kelionė. Grafomano aprašyta:)

Autorius:
Shashkiu

Sukurta: 2005-02-14 04:27:24

Komentarai: 4

Santrauka:

Na, keistoka dalis, bet ką padarysi :)

Autorius:
Shashkiu

Sukurta: 2005-02-11 12:09:34

Komentarai: 3

Santrauka:

Trečia dalis. Po jos mano kūrinių vertinimas gali staigiai smigti žemyn... arba šiek tiek pakilti. Mat atsiranda pirmieji slaviški terminai – šiokios tokios užuominos į tolesnę keverzonės idėjinę(nors kokios čia idėjos – nulis jų:)) kryptį. „Išankstinė“ gynyba: koščėjus – tai, visų pirma, ne toks veikėjas iš multiko, o senovės slavų mirties dievas. Ačiū už dėmesį ir brangų laiką! :)

Autorius:
Shashkiu

Sukurta: 2005-02-10 10:57:23

Komentarai: 3

Santrauka:

Štai ir antra dalis!

Autorius:
Shashkiu

Sukurta: 2005-02-09 14:01:40

Komentarai: 4

Santrauka:

Visur dėjau, įdėsiu ir čia. Gal ponas IXAON pagaliau pastebės ir pakomentuos?