Prašau bilietą į Ramybę

Santrauka:
humoro ir minties gylio sąsajos
- Labas rytas, konduktore. Prašau vieną bilietą į Ramybę.
- Atsiprašau, bet mūsų  maršrutas – tik iki Chaoso stotelės... Prieš tai sustojame Depresijoje, dar prieš tai – Nepasitenkinimo viršūnėje. Ten irgi gera. Kur ten jums reikia? Negirdėta vieta. Bet kam jums į tą Ramybę ropštis? Nuojauta sako, jog ten nuobodybė gryna.
- Po paraliais! Tai kaip man ten nukakti? Kitos vietos man nerūpi, o tik ši vienintelė.
- Luktelkite! Susirišiu per raciją su informacijos centru... Alio! Čia dangaus rezidencija? Galima būtų trumpam šnektelti su Palaimos skyriumi? Ne!? Aaa... užkimšta ten kanalizacija arogancija ir pykčio pamazgom, pagiežos šiukšlėm... Taip taip, labai gaila. Tikrai bėda! Ačiū.Tuomet ate!
Atsisuka konduktorė į mane:
- Supratote ko gero, ar ne? Avarinis stovis Palaimos skyriuje.
- Tuomet teks eiti pėsčiai iki Ramybės.
- Juokaujate, brangute?! Jums nepasiekti tos vietos per visą gyvenimą... Geriau patarsiu kreiptis į poetą. Jis per akimirką užkels jus ant debesų, ten, ko gero, Ramybės prieplauka, jei neklystu.
- Ačiū, mieloji. Aš buvau visai pamiršusi, jog poetė esu. Ate!
Už kelių minučių giliai įkvėpusi sušnibždu konduktorei:
- Aš jau ten, kur man reikia! Ramybė manyje pačioje.
ieva

2007-03-10 10:12:05

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-04-02 15:10:12

Reikėjo dėti į Literatūrinę pasaką:) Būtų kur kas įtaigiau tada:)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-10 21:49:09

Izabele,
nereikia šiame kūrinyje natūralumo. ;-)

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-03-10 15:04:18

Kai kur dialogai nenatūraliai skamba, tačiau galima pateisinti remiantis visu teksto stiliumi. Su mintimi sutinku :)

Vartotojas (-a): paguodos giesmė

Sukurta: 2007-03-10 13:47:34

Ramybę galiu rasti savyje- graži išvada. Ir dar daug gali rasti savo sieloje, savo esmėje- gero ir bloga- pykčio ir švelnumo- ir nuo tavęs priklauso, ką pasiimsi...

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-10 13:09:00

Tikras dearnis,
kadangi nėra filosofinio skyriaus, nežinojau į kurį skyrių įkelti šį kūrinuką ;-)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-03-10 13:06:06

Įdomus filosofinis kūrinys. Tiesa, fantastikos čia nedaug, na nebent kūrinį pritemtume prie antiutopijos arba fantastinio grotesko.

Anonimas

Sukurta: 2007-03-10 13:05:41

pradžioje man dirbtinoka buvo, bet vėliau taip savotiškai įdomiai :)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-03-10 12:02:37

Labai čia gražiai apie tą Ramybės uostą.Bravo.Trumpai,aiškiai...

Vartotojas (-a): ančių virkdytoja

Sukurta: 2007-03-10 11:09:16

čia kaip iš tų laiškučių, kuriuos reikia kitiems persiųsti : O)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-03-10 10:33:32

Taurija,
malonu, kad patiko. kaip paskutinė kvailė šį kūrinį kažkodėl paskelbiau ras... svetainėje, o išjo "Gudragalviai vaikų darželio šulai" nulinčiavo iki kuolo. ;-) xi xi xi...