← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/12508

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-03-30 13:14:39

Šiek tiek tuščiažodžiavimo aptikau, gana įprastų sakinių. Beje, jų vietoje buvo galima įterpti ką nors iš humoro ar poezijos srities - vis į ūkį...
Paminėsiu vietas, kurios atrodė labai menkai reikšmingos:
"Nebeturėdamas savo mėgiamo laikrodžio mėginau atspėti kiek praslinko laiko."
"uždaviau sau klausimą, nors puikiai žinojau, kad niekas kitas, tik pats galiu į jį atsakyti. Reikėjo pačiam ieškoti atsakymų."
Išlikusių daiktų minėjimas - tarsi bandymas užkaišioti tuščias vietas. Nekaišiok - geriau pagalvok, kas iš tiesų galėtų būti veiksminga. Iki šiol taip ir nesupratau, kuo žiūrovams galėjo būti įdomus toks nebylys "herojus", kuris nei nuomonę reiškia, nei humoro jausmą parodo. Žodžiu, spragų yra. Planetos paviršius neblogas, daiktai sugalvoti geri - bet bendras kontekstas silpnokas. Kol kas tiek. Skaitau toliau.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-03-27 11:43:37

Na va:)
Pamatėm viską dienos šviesoje:) Įspūdingas vaizdas:) Bet gal per daug susikoncentravai vien tik į laivą?:) Aplink apsidairei labai jau paviršutiniškai:)
Na, ir dar vienas dalykas, kuris nedavė man ramybės nuo pirmųjų dalių - ši planeta turėtų būti tinkama žmogui, kitaip herojus jau būtų uždusęs:) Ar nea?:)
Nekantrauju sulaukti pabaigos:)