Santrauka
Naujas viengungio nuotykis
Santrauka
Iš serijos VVV („Vincento Vargelio vargai“); apie tai, kaip sunku neženotam...
Santrauka
Balandžio pirmosios proga baigėsi mano pasiimtos atostogos.
Tikiuosi, neteisingi išbraukymai baigti? O tai sekantį kartą atostogas pasiimsiu amžinas. Juk dėl savo prisiimtų veiksmų niekada nesigailiu.
Santrauka
Ir vėl trūksta skirsnio. Smulkusis žanras – galėtų taip vadintis. Turiu ir jam savo kūrybos. Va, kad ir dabar skelbiamos...
Amžių sandūroje besilankant Šiaulių Povilo Višinskio bibliotekoje į akis krito lietuviškos tautosakos mįslių tomas. Ir čia pat gimė mintis šią iš amžių atkeliavusią liaudies kūrybą atšviežinti. Deja, šiandien jau ir mano perdirbtas vienas kitas įminimas pradeda senti (pavyzdžiui – su iki pamatų ir styrančio kamino sudegantys Alytaus nameliai, kuomet ugniagesiams su atsivežtu vandeniu net ir operatyviai atvykus telieka tik pelenus pašlakstyti), tad jau kaip nors atleiskite.
Beje, pradedu abejoti, ar tik ne be reikalo aš čia skelbiuosi, nes komentarų skaičius dar nėra viršijęs dešimties. Ar tik ne todėl, kad čia uždraustos diskusijos?
Gal parašykite: skelbtis čia man toliau ar susirinkus žaislus nešti muilą nuo jūsų smėlio?
Santrauka
Šįkart apie mūsų šauniąją policiją. Gaila, kad nėra deramo atitikmens rusiškam žodžiui gluchar ar oboroten (pas mus juk „vilkolakiais“ mentų nevadina), tad priverstas naudotis geresniu — barbarų — variantu.
Santrauka
Laikas skrieja greitai, skandindamas užmarštin sovietinės okupacijos laikus. Todėl jauniesiems automobilininkams kai kas čia gali būti sunkiai suvokiama. Pavyzdžiui, išklerę „Moskvičiai“ ir kiti automobiliai, kuriuos netgi įsigijus nuo konvejerio tekdavo iš naujo perrinkinėti, nes buvo įteisinta akivaizdaus broko gamyba. Vairuotojai iškart tapdavo ir šaltkalviais, nes serviso, kaipo tokio, lyg ir nebuvo, arba tekdavo smirsti begalinėse eilėse. Remontas savomis rankomis buvo aukščiausia kokybės garantija.
Santrauka
Viskas čia išgalvota, pretenzijos nepriimamos.
Santrauka
Paskutinę eilėraščio eilutę laikyti nematoma.
Santrauka
Iš ciklo „Kiaulių liaudies pasakos“
Santrauka
Pukutis – „u“ trumpoji, perspėju iškart.