← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/73173

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-03-05 20:46:32

Aš pretenzijų ir nereikšiu (santrauką galima anuliuoti), tik norėjau pasiguosti, kad gyvenu vienatvėj ir tokių džiaugsmų nepatiriu. Tad šis fantastinis kūrinys man kaip pažintinis, praplečia akiratį. Griebiau skaityti, o kai perskaičiau (cituoju) – maloniai palūžau.
Apie gražius dalykus vaizdžiai ir kalbama. Deja, įnirtingai rašant būna, kad apninka sklerozė. Jau sakiau, kad sekantį vakarą > kitą (sekantis gali būti senelis, sekantis pasakas, arba sekantis iš paskos banditas).
kopūsto ant pečių pavidale > pavidalo, pavidalu, vietininkas ne
o juridinio dirbtiną dalį – dėl dirbtiną nesupratau, gal dirbtinę? (dirbtinas yra tas, kurį reikia dirbti, pavyzdžiui, laukia dirbtinas darbas). Kaip čia su peruku? Bus gaminamas ar dėvimas?

Tai ir viskas šiuomkart. Perskaičiau (negaliu pasakyti, kad kūrinys pats persiskaitė, man taip nepasitaiko, todėl padariau tai savo jėgomis). Ačiū už viską.
Tuos išbliautus tarpus tarp skyrelių padariau kompaktiškesnius. Gal ką sugadinau, barsi? Bet vis tiek ačiū už viską.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-03-05 20:42:53

linksmas toks.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2014-03-05 10:47:01

Smagiai persiskaitė.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-03-05 10:00:45

Smagu, nors kai kas iš pradžių šiek tiek šokiravo, bet kadangi mano ausys mokykloje prie visko pripratusios, tai paskui pagavau kampą, ir kaip sako nemirtinga mano karta, pagavau kaifą. Už tai nenučirpinu, o dėkavoju.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-03-05 07:48:52

Gera istorija. Be pagražinimų. Skaičiau didžiai susidomėjęs :) Desertinis kūrinys anksti atsikėlus - pataiso nuotaiką visai dienai. Rekomenduoju.