Santrauka
Tai atsitiko daugelio iš mūsų jau gerokai pamirštu, kriminalistikoje gana nepažangiu sovietmečiu, todėl skaitytoją prašyčiau nesmerkti čia išdėstyto pusiau tikro pasakojimo, primenančio Konan-Doilio laikus, kuomet nusikaltimai buvo išaiškinami vien smegenų pagalba...
Santrauka
Tikiu, kad tokiai tvarkai turi ateiti galas. „Žemės referendumas" — ta paskutinė viltis, kuria privalome pasinaudoti!
Santrauka
Nors šios eilės kiek pavėluotos, bet vis tiek pačiu laiku.
Santrauka
Kai aš mokiausi, šį eilėraštį teko „kalti" mintinai. Beje, balandžio mėnesį Juliaus Janonio gimimo metinės. Šiam įvykiui ir skiriu savo parodiją.
Santrauka
Kažkada mačiau bandymus įvesti lytinės potencijos herojus. Taip buva atsiradęs Ejakulys, kuris neilgai tepragyveno. Aš įvedžiau gyvybingesnį – Erekcijų Pernosių. Pamenu jaunystės laikų pašiepiantį posakį: akimis pamylėjo, nosimi nuleido. Va šiame posakyje ir paslėpiau savo herojų – mėmė...
Santrauka
Smagi ir niekad neišblėsianti kaimynų tema.
Santrauka
Tą gegutę aš įsileidau kaip žmogų. Deja, teko nusivilti
Santrauka
Šitas apdulkėjes mano „raškinys" sukurptas dar taip laikais, kai su vėliavomis lakstė perestroiščikai, o auštai į orą pakilo Černobylio kaminas...
Santrauka
Čia visai nerimtai, bet iš gyvenimo.