← Atgal

Proza

Autorius:
Pelėda

Prisėsk, Lucijau

Kategorija: Proza

Sukurta: 2011-08-18 09:33:29

Komentarai: 2

Santrauka:

Lucijus jau sėdėjo Aldonos vietoje. Ir, ak! kaip labai jam norėjosi paduoti Kęstučio Lakicko gitarą, bet ji kažkur su Aldona. Padaviau botagą ir vadeles.

Autorius:
Pelėda

Sukurta: 2011-08-16 09:43:55

Komentarai: 1

Santrauka:

- Nesielvartauk, vežėjau. Dabar daug žmonių dirba darbus, kurių neišmano. Net pasitaiko, kad ne karietą, o visą Lietuvą vairuoja. Argi dėl to ji ne laisva? Argi dėl to ji ne nepriklausoma? Ir laisva, ir nepriklausoma, - kalbėjo Aldona...

Autorius:
Pelėda

Didelis aitvaras

Kategorija: Proza

Sukurta: 2011-08-15 07:29:34

Komentarai: 1

Santrauka:

Joosepai, būk mielas ir atlaidus. Kaip sakoma, ilgai laukęs, palauk dar. Viltis ne tik kvailių motina, bet ir paskutinė, paliekanti žmogų. Gal man dar pasiseks atgaivinti tuos užrašus ir paimti į rankas kaip knygą.

Autorius:
Pelėda

Sukurta: 2011-08-14 14:35:24

Komentarai: 0

Santrauka:

Pagalvoju, kad gal ir Stasė su Kęstučiu tik per tokią tylą gali ateiti į karietą. Ir dar - kad tik tokioje tyloje kažkaip apsijungia dabarties laikas su tuo, kaip Tada. Ir tuomet žmogus pajunta, kad jo organizmas atpalaiduoja dar didesnes galimybes Savęspi pažinimui.

Autorius:
Pelėda

Sukurta: 2011-08-12 22:30:05

Komentarai: 0

Santrauka:

Žmogus turi, privalo gyventi su atmintimi. Ir net nesvarbu, kokia ji. Atmintyje esanti tikrovė, nenuslenka su laiku į praeitį. Tik žiūrėk, tik matyk ir klausyki- dega ir šaudo... Šaudo ir dega...

Autorius:
Pelėda

Sukurta: 2011-08-11 16:33:41

Komentarai: 1

Santrauka:

Nuo 87 metų pakelta vėliava. Ir niekam neatėjo į galvą šitoks retas įvykis. Net uždegti žvakutę ar bent gražinti broliui žemės ir suteikti ten galimybę būti šeimininku ir saugoti tą kapavietę, tą tragedijos vietą. Tai man yra labai skaudu.

Autorius:
basikom

jazminai mes*

Kategorija: Proza

Sukurta: 2011-08-11 00:58:29

Komentarai: 4

Autorius:
Pelėda

Sukurta: 2011-08-10 10:45:10

Komentarai: 2

Santrauka:

Namai aukšti ir tik tokie, nei vieno mažesnio ar dar aukštesnio - devynaukščiai, devynaukščiai, devynaukščiai... Dzūkijos sostinė, o sukvailėjo.

Autorius:
Fillete

Sukurta: 2011-08-08 20:57:36

Komentarai: 1

Autorius:
Pelėda

Sukurta: 2011-08-08 10:19:02

Komentarai: 0

Santrauka:

- O Viešpatie!- aiktelėjo, - kaip gi taip? Kodėl? Klausiu, kodėl nėra? - muistėsi it musė, bandydama ištrūkti iš voratinklio. Tokiais atvejais pašalinių minčių nebūna - žmogus ir jaučia, ir masto, ir supranta taip, kaip kalba.