Santrauka
Išleistuvių vakaras. Visi pasipuošę, surimtėję. Išlydintys dešimtokai ir abiturientai išsirikiavę didžiausioje klasėje, nes specialios aktų salės senoji mokykla neturėjo. Pedagogai taip pat visi čia, Jaudinančios kalbos, mergaičių ašaros ir aš skaitantis šį eilėraštį. Tik, rodos, jis tada buvo dvigubai ilgesnis.
Santrauka
Pagal senovinių žmonių prietarą liepos mėnuo būna lietingas tuo atveju, jeigu pradeda lyti pirmomis dienomis, tai lis ištisą savaitę, nes septyni broliai miegantys tai skatina. O septyni broliai, vienos Romos matrionos sūnūs tai istorinis faktas, tik negirdėjau, kad jie būtų miegaliai. Bet tai jau kitas padavimas.
Santrauka
Tai gimtavietė, kurioje plačiausias spektras idiliško gyvenimo. Paperkanti kaimiška ramybė.
Eilėraštis parašytas 1958 m. ir buvo paskelbtas rajono spaudoje.
Santrauka
Nei privatus kapitalizmas, nei valstybinis kapitalizmas žmonijai \"Laimės žiburio\" neuždega. Pasaulyje kaip ir Lietuvukėje daugiau neturtingų vargšų, negu \"laimingųjų\" turtuolių. Rodėl vis reikia įrodinėti, kad Žemė sukasi. Vis tiek visų nesudegins ant laužo. Pritruks ir privatus biznis malkų.
Santrauka
Rusnės senovė kaip ir visa pamario istorija klostėsi labai sudėtingomis sąlygomis. Ten atsiradęs mano suolo draugas, tapęs mokytoju, daug darė dėl Rusnės senovės įamžinimo ir priaugančių kartų valios ugdymo. Jis nusipelnęs paminklo nestatyto.
Santrauka
Seimo įžūlumas eikvoti savavališkai biudžetą, nemažinant narių skaičiaus, apsistatant patarėjais-padejėjais ir t.t. ir iš jų tokios bedantės veiklos valstybei pražūtis. Valstybiniai dariniai: policija, teismai su advokatais, notarais, svekatingumo spekuliacija bei nykimas kelia sumaištį liaudies egzistencijai.
Santrauka
Kai darbas jau tapo ne pagrindinė egzistencijos priemonė, piliečiams pakrypo ir dorovės supratimas, leidžiantis netgi valdininkams išparduoti valstybės žemes — teritoriją užsieniečiams.
Santrauka
Pokario ekscesai kaime ir vargingų žmonių noras kurti sotesnį gyvenimą. Šito „nepriklausomi“ ponai negalėjo uždrausti.
Poemos fragmentai.
Santrauka
Tokia vėl įsigalėjusių ponų, nusenusiems sugalvoję svetimybę-pravardę SENJORAS, sudaryta realybėje gyvenimiškoji vienspalvė paletė.
Santrauka
Rietmenė paprastoji, kaip ir kitos žolės, po kurias mes žirgliojame, nieko nenorėdami apie jas girdėti, iš tikrųjų yra stebuklingos kaip ir pati gamta. Aš nuolat stebiuosi, kaip įmanoma Evoliucijai sukurti vien sėklyčių geometrines skirtingas įvairiausias formas. Nuostabus žolių pasaulis.