Santrauka
Dainom dainuota Dainava gyventi kils atrodė...
Santrauka
Eilėraštis ir yra gyvenimiško fragmento santrauka, tad iš vienos santraukos atlikti dar vieną - beprasmiška. It kam to reikia?
Santrauka
Į pūgas įsisukusi artinasi juoda nelaimė. Idant ją atitolinti, gal būt padės žiburio šviesa - tik negesinki žiburio...
Santrauka
Pavojingas amerikinis farvateris,
Plaukiant iš paskos NATO kateriu...
Santrauka
Buržuazinė — privatinio biznio, spekuliatyvinė santvarka, ramstoma „laisvės“, „nepriklausonybės, demokratijos“ ir netgi privatinio biznio sąvokomis liaudis paversta išnaudotojišku elementu, neužtikrintu egzistavimu. Tam pajungta ir katalikiškoji bažnyčia, visas socialinis gyvenimas apipintas Vatikano reklamuojamais dievais, šventaisiais ir visa valstybė dar labiau nusisėjusi kryžiais kryželiais. „Kaisvos“ valstybės padangę raižo NATO „sprausminiai orlaiviai“ (pagal dipukų žodyną).
Santrauka
Griunvaldo blizgesys ir gėda. Iš prieštaringos pergalės nenuskinti lietuvių ir jų sąjungininkų jokie vaisiai - netgi neatkovota Žemaitija. Didesnių laimėjimų patyrė Lenkija, tačiau neužtvirtinę šio mūšio Marienburgo paėmimu, gėdingai pasitraukė kamuojami ligų ir ne vilties. Visa tai buvo užfiksuota 1411 metais vasario 1 d. Torno sutartyje, kur ne, \"laimėję\" mūšį, lietuviai su sąjungininkais diktavo sąlygas. Tokia ta pompastikos pripūsta pergalė, kurią švenčiant kasmet net nepaminimi totorių ir smolenkiečių didvyriškumas ir nuopelnai.
Santrauka
Kadaise pasibaigė užtrukę mūšiai ir neramumai abipus Nemuno, tačiau neilgai tęsėsi įsivyravusi taika. Įvairiatautė, įvairiakalbė valstybė nesurado vienybės liaudiškojo konsensuso, vėl sukėlusi „kipišą“, remiama užsieninių interesų atkūrė „nepriklausomą“ ponų valdymą. Tokia situacija, įgavusi nepateisinamą politinį ir ekonominį degradavimo pagreitį, pasmerkė visuomenę ir valstybę nykimui.