Santrauka
Daug bylū išguldzyta ir dzūkū sumleinėje, cik jū niekas neišgali išspresc.
Santrauka
Naujametinis ir apskritai ruošimasis švenčių šventimui atima jėgas, ypač kai jas šeimoje ruošia vienas asmuo — mama. Atėjus pačiam šventimui, jos ruošėja jau bejėgė, norinti tik poilsio. Tai tokia šių kupletų filosofija.
Santrauka
Gimtadieniai senyvam žmogui, ypač kuris nepretenduoja į „senjoro“ titulą, yra ypatingi, nes reikšmingi. Ir reikšmingumą supranta ne sejoravime, bet lietuviško mentaliteto išugdytame dorovingume.
Santrauka
Asfaltuotu keliu į „šviesią“ privatinę areitį
Santrauka
Ližė, kačerga ir bobutė, duok Viešpatie, jai amžinąjį Dangų...
Santrauka
Padėtis sveikatos apsaugos sferoje pasibaisėtina. Virš 20 metų vykdomos viena kitą keičiančios reformos naudos neatneša. Ligoninių gradacija taip pat nieko nepagerina. Slaugymo ligoninės gydymu neužsiima. Nepanašu, kad ir naujos reformos ką nors pakeis. Svarbiausia, kad į gydymą eina žmonės užsidėję dolerinius, žalius akinius. Ir tšk.
Santrauka
Ačiū ilgai protėvių grandinei!..
Jeigu trūktų nors vienos dalies —
Nebūtų Valdovų rūmų, vyno
Ir elektra apšviestos šalies.
Santrauka
Šviesa ir Žodis vienas kitą kuriantys ir stiprinantys, ir kiekvienai žmogiškajai asmenybei yra Oras..
Santrauka
Konservai, konservai... rauginti kopūstai, agurkai liepos mėn., irstanti silkė, mėnesiais šaldyta mėsa. Kiek tai turi reikšmės jau sukurtos GEROVĖS visuomenei? Kas tą tyrinėja ir kam tai rūpi?
Santrauka
Sutrauktai dainai nereikalingos santraukos,