Santrauka
Čia dar viena žolynėlis iš Miglinių šeimos. Taip pat pasižymi skirtinga išvaizda ir savybėmis. Ir šis eil. skiriamas moksleiviams ir studentams. ir suaugusiųjų eksperimentams,
Santrauka
Visai ne visiems atneša laimę tas tariamas paparčio žiedo ieškojimas ir beprotiškas eilinės šventės sureikšminimas.
Santrauka
Eilėraštis skiriamas ir mažiems, ir dideliems, ir moksleiviams, ir studentams besidomintiems augalija, botanika bei biologija. Gaila, kad negalima paveikslėlių šios žolytės čia talpinti. Garsinis skaitymas padės turintiems tarties nesklandumų.
Gardūnytės paveikslėlis patalpintas fotografijose. Prašau susipažinti.
Santrauka
Miglė pievinė, o jų yra daug rūšių, plačiai paplitusi žolynuose. Netgi vardus moteriškus žmonės parenka.
Santrauka
„Kiškio ašarėlės“ botaninis vienos žolės pavadinimas, kurios priklauso vienai gausiausių pasaulyje — „Miglinių šeimai“. Jai priklauso „Miglė“, „Nendrė“, javinių pošeimis bei cukrašvendrės ir bambukai.
Santrauka
V. Krėvės nueito gyvenimo kelio didingumas ir reikšmė ne tik Didžiajai Dzūkijai, bet ir visai Lietuvai.
Santrauka
Cukerkaitės — žydinčios žolės, augančios Merkinės kai kuriose pievose. Jų įdomios sandaros žiedeliai, švelnučiai, balti lyg pūkeliai, praminti cukerkaitėmis (saldainiukais), verti lyrinio protrūkio.
Santrauka
Paaštrėję pavasariniai jausmai panaudojami savanaudiškiems tikslams. Mergina su mokytojos specialybe ir gyvenimiška patirtim, meta meškerę (tik ne į vandenį) ir pavyksta — užkimba.
Santrauka
Atsakas į J. Marcinkevičiaus dviejų ketureilių eilėraštį „Trakai“, kad:
„Siela gilume.
Akys gailume.
Suklumpu ant kranto
Kruvinas žeme“.
Santrauka
Baladė.
Tai baladė apie nykstančią Dainavos sostinės garsiosios Didžiosios Merkinės didybę.