Santrauka
Mokslo akademikui, talentingam organizatoriui, įkūrusiam Vilniuje inžinerinį statybos institutą, pirmajam jo rektoriui, davusiam naujų mokslinių postūmių statybų sprendimams, tuo nusipelnydamas tarybinės liaudies padėką, bet sau turtų nesusikrovusiam.
Santrauka
Sodžius buvo bet jau nyksta. Visų pirma nyksta tie, kurie kūrė valstybės egzistavimą sodžių ir kaimų sistemoje. Be to, jie papildydavo ir miesčionių gretas, kurių dalis dirbdavo niekinį (šoumenišką) gyvenimą.
Santrauka
Visos draugystės (vyro ir moters) susikryžiuojančios gyvenime sunkiai naroliojamos, baigiasi dramatiškai.
Santrauka
Pavasarėjanti gamta sukelia žmonėms taip pat dvasinį (jausminį pakilimą išsiliejantį net į psalmių išraišką.)
Santrauka
Kodėl ir prie Nemuno girdęs šaknis? Gi kurį tai laiką gyveno ir kūrė Merkinėje.. Ir kiti svarbiausi epizodai iš jo kelionių po saule.
Santrauka
Motinos akių šviesa visada lydi per gyvenimą ir saugo nuo netikėtumų ir nelaimių.
Santrauka
Daug darbų prisidejo įsteigus bibliotekose nemokamą internetą, kurį užplūsta neturėdami ką veikti vaikigaliai.
Santrauka
Sena ir dar senesnio Janapolio dvarelio istorija įdomi ir vaizdinga, tik ją supoetinti nelengva. Apie 1953 m. buvo keletą metų įsikūrusi mūsų valsčiaus progimnazija. Ši vietovė buvo apie 1 km. už miestelio. Ir daugelį mokinių pasitikdavo ir išlydėdavo savo galingu kelių šimtmečių ošimu. Deja kai kur liepos buvo sunykusios ir į jų vietą atsodinti medžiai taip pat turėjo ne mažiau šimtmečio.
Santrauka
Devalvuoja valstybės, žmonės naikina vieni kitus, nors svajoja apie vienybę, nyksta žmonės ir kiti užberia dulkėmis jųjų vardus.
Santrauka
Pelynas — tai dar vienas stebuklingosios gamtos atstovas su savo savybėmis, reikalingomis žmonijai.