Santrauka
Daugelį metų vasaromis nors savaitei ištrūkdavau į mūsų pajūrį. Šįmet dėl prastos sveikatos neteko... Tad nutariau nors kūriniu ten pabūti, prisiminti vieną kiek autobiografiškų bruožų turinčią istorijėlę
Santrauka
Teko kelis dešimtmečius būti aklųjų draugijos nariu, dirbti mokyklose, kur aklųjų ir sipnaregių gyvenimai tapo ir mano savastimi. Buvęs bendradarbis aklasis Valentinas Zaikauskas tapo man pavyzdžiu, kad ir regėjimo negalią turintis žmogus gali būti tikras kūrėjas, įdomus rašytojas. Ši novelė gimė seniai, buvo \"padėta į stalčių\", o dabar kiek pakoreguota ir papildyta, pateikiama jūsų dėmesiui.
Pagarbiai - autorius
Santrauka
Priešaušry nubudus kyla kūrybos antplūdis, kol dar visa snaudžia... Mėgstu haiku (esu išleidęs 100 haiku rinkinuką \"Paklydęs žiedas\"(2009). Retkarčiais - vasarą - vėl noris grįžti prie to gležno, trapaus žanro...
Santrauka
Novelėje neatsitiktinai nėra veikėjų vardų. tai, kas vyksta vestuvėse ir po jų - sunkiai suvokiamas kontaktas normaliam žmogui. Lot.*Transcendentinis – peržengiantis anapus, esantis už sąmonės ir pažinimo ribų.
Santrauka
Gal net pačiam tai netikėta buvo kurti ankstų rytą, kai dar neveikia dienos triukšmas ir kita...
Santrauka
Tikėti ir netikėti susitikimai Paryžiuje, kur pagrindinis veikėjas ieško savojo įkvėpino ir giminės šaknų...
Santrauka
Tai tragiška istorija apie skausmingą meilės paiešką ir netikėtą jos baigtį
Santrauka
Vienos merginos liūdna gyvenimo ir meilės istorija
Santrauka
Nuėjus tokį ilgą kelią, susimąstai: o kas toliau?
Santrauka
Tai mano vaikystės refleksijos, kupinos labai jautrių akimirkų, patirtų neįgalaus vaiko. Deja, čia vaizduojamų artimųjų nebeliko, visi nukeliavę Anapilin...