Santrauka
Kai reikia peržengti ribą tarp rudens ir žiemos, kažko neramu...
Santrauka
Rudeninės mintys kiek melancholiškos...
Santrauka
Nuotaika artėjant Vėlinėms ir nesveikuojant...
Santrauka
Susvetimėjusioj aplinkoj sunku rasti artimos sielos žmogų, tad tenka kreiptis į psichologą. Daug faktų iš artimų žmonių gyvenimo, tad manau, kad kūrinys gimė iš nerimo dėl jų likimo.
Santrauka
Katinas tapo mūsų įnamiu prieš dešimtmetį. Augo, brendo, suseno... Dabar sunkiai sirgdamas stengiasi tarnauti išikimai ir kiek galėdamas neįkyriai...
Santrauka
Nežinau, ar trioletai perteiks genijaus paveikslų dvasią, bet juk kiekvienas savaip atrandam kelią į Čiurlionio paveikslų vizijas.
Santrauka
Įdomi ta vasaros pabaiga Šventojoj, kai niekur nereikia skubėti, tad gali pasijusti gamtos dalimi.
Santrauka
Vilnius - mano studijų, mano dailės parodų, mano meilės miestas, žavintis savo garsia ir garbinga praeitim. Kūrinys gimė mokytojų tobulinimosi kursuose, kurie vyko pedagogų ir studentų profilaktoriume, taigi galėjome ir kiek pasigydyti. Labiausiai tada mane žavėjo \"tas pasakų miestas\", anot Pauliaus Širvio, kurį prisimenu iš Poezijos pavasario Palemone, kai poetas buvo vainikuotas laureatu... Eilėraštį kiek patobulinau, radęs savo užrašų knygelėje...
Santrauka
Dailės mėgėjų studijos nariai per keliolika metų bendraudami, tampa tartum giminės. Bendros parodos, renginiai suartina. Ir dar — nelaimės...
Santrauka
Tai autobiografinė vaikystės laikus vaizduojanti novelė, pratęsianti \"Kaladėlių\" novelę. Joje prisimenami pradinės mokyklos metų įvykiai, nesiplečiant į platesnį apibendrinimą.