Santrauka
Trumpa jungiamoji dalelė. Jau seniai parašiau, bet vis man ji neįtiko, tad taisiau taisiau taisiau... Ir vis tiek man ji nepatinka, bet jos reikia, kad paskui veiksmai tvarkingai kolstytųsi toliau. Taigi labai neteiskite :)
Santrauka
Man bemąstant apie tolimesnius įvykius, pagrindinė veikėja įgavo vardą - Jūrantė. Mėgstu duoti veikėjams įdomius vardus, atsižvelgdama į jų reikšmę ir skambesį. Šįsyk vardas palyginti paprastas, nors tą N retai kas įtraukia - dažniau sutinkame Jūrates, ne Jūrantes.
O taip pat pavadinimą įgijo ir būtybės, kurių viena yra Jūrantė. Tai laumtakės - sudariau šį žodį iš žodžių \"laumė\" ir \"takas\", norėdama parodyti, kad būtybės nėra laumės ar raganos, jos tiesiog, kalbant poetiškai, vaikščioja laumių takais... Žodžiu, nesiekite šio žodžio tiesiogiai su lietuvių mitologija, nes tiesiog panaudojau gražiai ir tematiškai tinkamai skambančius žodžius.
Santrauka
Trečias tęsinys. Žodžio \"spontaninis\" atsisakau, nors parašiau šį gabaliuką vienu prisėdimu, tačiau stipriai apgalvojusi iš anksto.
Santrauka
Iš praėjusios dalelės komentarų supratau, kad ŽŽ talpinti spontaninius kūrinius (ypač jų pradžias) nelabai priimtina :D Tai mane nustebino, mat maniau, kad čia dalinamasi visokia visokiausia kūryba.
TAIGI mano spontaninio prologo spontaninis tęsinys. Galgi niekas neišmes iš ŽŽ :D Pažadu, mano galvoje jau gimsta platus planas, kaip viskas vyks toliau. Spontaniškumas greitai išnyks.
Santrauka
Kol kas neišvystyta idėja, tik spontaninis įkvėpimas ir štai kas gavosi. Pavadinau tai prologu, nors dar nežinau, kas vyks toliau ir ar vyks. Tik abstrakčios mintys kol kas sukasi mano galvoje apie tolimesnę viso šito eigą. Tad ir pavadinimas tiesiog spontaninis, negalutinis.