Žmogysta: prologas

Santrauka:
Kol kas neišvystyta idėja, tik spontaninis įkvėpimas ir štai kas gavosi. Pavadinau tai prologu, nors dar nežinau, kas vyks toliau ir ar vyks. Tik abstrakčios mintys kol kas sukasi mano galvoje apie tolimesnę viso šito eigą. Tad ir pavadinimas tiesiog spontaninis, negalutinis.
Prie gumbuoto, drevių išvarstyto ąžuolo stypsojo žmogysta. Palinkęs siluetas atspindėjo nepakeliamą išsekimą ir nuovargį.
Ūmiai jam iš burnos išėjo debesis – žmogysta rūkė pypkę.
Nepatogiai tupėdama krūmuose aš užuodžiau saldų dūmų kvapą.
Siluetas užsikosėjo, aš krūptelėdama neišlaikiau pusiausvyros ir nejučiomis pačiupau už dygliuotų krūmo šakelių, siaubingai susidraskydama odą. Sukandusi dantis tylėjau, nors aimana troško išsiveržti lauk.
Žmogysta tebekosėjo. Stipriai. Rodos, ėmė dusti.
Prikandusi lūpą stebėjau, kaip nuvargęs siluetas kratosi nuo kosulio priepuolio.
Negalėjau išsiduoti.
Ir negalėjau leisti mano akivaizdoje numirti žmogui. Net jei tai ne draugas... Jei priešas.
Stebėdama jį sumerkiau akis ir šnipštelėjau:
− Lai baigiasi...
Žmogysta akimirksniu sustingo tyloje. Mačiau, kaip galva lėtai pasisuko mano slėptuvės pusėn. Žinoma, suprato, kad kažkas įsikišo...
Greitai keturpėsčia išropojau kiton krūmyno pusėn. Rankas smaigstė maži, bet stiprūs it adatos dūriai skausmeliai.
Ėmiau visu greičiu lėkti tolyn per drėgną nuo rasos pievą – be galo atvira vieta, tačiau vyliausi, kad žmogysta nesiveja. Per daug paliegęs... Nepavis.
Enėjo duktė

2010-09-18 20:14:30

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-09-25 11:48:19

Įdomu įdomu :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-09-21 15:55:17

Rykšte, na jau tikrai sakiniai neskaldyti dėl teksto ilgumo :D Man tiesiog patinka taip daryti. (Tarsi vienoje eilutėje ji šneka apie save, kitoje apie žmogystą, ir panašiai).

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-09-20 20:51:55

Taip, visiškai pritariu konsjerže. Nepatartina publikuoti pradžių, kai tikrai nėra aišku, jog tęsiniai bus. O ši pradžia tokia trumputė, kad neina susidaryti vaizdo - norėtųsi toliau skaityti ar ne.
Be to, toks sakinių skaidymas (vos ne kiekviena pastraipa po vieną, du sakinius) atrodo dirbtinis - lyg norėta padaryti tekstą vaizdžiai ilgesniu. Tikiuosi, klystu.
Lauksim ilgesnių dalių ir per daug netempiant, nes kuo rečiau dedi dalis, tuo sunkiau skaityti - pasimiršta prie tai buvusios dalys, smulkmenos, detalės.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-09-19 14:33:59

Aš irgi esu daug pradžių prirašiusi :D Tačiau šia pasidalinau konkrečiai dėl idėjos gaivinti fantastikos skyrelį. Ir tikiu, kad greitai gims ir tolimesni skyriai.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-19 10:49:10

Jei jau spontaniškai tai kas čia parašyta viskas gavosi, tai tikrai gerai. Tiesa, man čia labiau kūrinio ištrauką, o ne pradžią primena. Bet intriga stipri. Lauksiu

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-09-18 23:55:38

Tai žinoma. Dabar tik užuominos į kažką paslaptingo :)

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-09-18 23:49:45

Fantastika tikriausiai prasidės vėliau?

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-09-18 23:42:40

Skaitau jau aštuntą kartą ir nežinau ,ką čia "mandro" parašyti.
Fantastika šalia mūsų.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-09-18 22:07:55

Oi ne, semema, manęs padavimai nedomina ir jokių ąžuolo dvasių ar žynių čia nebus :) Ne mano būtų stilius.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-09-18 22:04:59

čia irgi iš serijos "padavimai" jaučiu bus... žmogysta kaip ąžuolo dvasia , žinys, - nežiinau kokia čia fantastika, realia realybe kvepia....

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-09-18 21:22:55

...taip...fantastikos pagalba galima prigumbuoti daug :) ... vaizdingas surašymas

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-18 20:42:04

Įdomi ir intriguojanti pradžia. Mielai lauksiu kūrinio tęsinio, juolab, kad jis parašytas pakankamai sklandžia ir vaizdžia kalba.