← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/49092

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2010-10-16 19:04:24

Įdomūs veikėjai, ir pats kūrinys intriguoja, smalsu kas bus toliau.... :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-10-16 16:41:33

Ačiū už komentarus.
Tikras Dearni, jau kelintąsyk mano mėgstamą meninę priemonę tu palaikai klaida. Aš TYČIA parašau "kažkas" ar kokį kitą žodį keletą kartų, čia reikėtų intonuoti tinkamai skaitant, tada būtų pabrėžiama tas dalykas, kurį noriu pabrėžti.
Bet, žinoma, kadangi aš jums garsiai neskaitau, tai jūs patys pasirenkate intonacijas ir tada kai kas gali atrodyti kaip klaidos :) Ačiū už skaitymą.

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-10-16 13:39:22

Noriu dar.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-10-16 09:09:20

Suintrigavo, sudomino, kažkas tarp pasakos ir fantastinės realybės.Dėl stiliaus klaidų, tai nieko negaliu pasakyti, nes pati ne ką žin ką moku.Norėčiau šio kūrinio daugiau paskaityti.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-10-16 01:25:31

Šiuose sakiniuose daug žodelių KAŽKAS:
Žinojau, kad kažkas mane vejasi. Ir kažkas labai negeras, kažkas, nuo ko privalau pabėgti.
Pati kūrinio ištrauka (fragmentas) įdomi. Tačiau truputį jau atslūgusi ta įtampa, kuri sekė iki šiol. Dalies visuma įtikinanti, nors kai kurias vietas truputį pataisyčiau.
Visgi labai džiaugiuosi, kad kas nors dar kuria fantastiką ir nesu čia (fantastikoje) paskutinis mohikanas.