← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/50037

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2011-01-01 12:54:16

Trumpa ši dalis. Per trumpa, kad būtų galima aiškiai pasakyti, kas čia pernelyg bloga, ir kas tikrai gera, kas vidutiniška.
Pastebėjau:
Laumtakės galėjo labai daug – patyrusių laumtakių kerai buvo galingi kaip jų protėvių laumių.
Viename sakinyje du žodžiai, susiję su laumtakėmis yra blogai.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-19 21:41:09

Atleiskit, miela Autore, tačiau komentaras ir yra būtent komentuojančiojo nuomonė, o kreipti į pastabas dėmesį ar ne, tai jau grynai Autoriaus reikalas. Jei norite, kad JUms kas nors taisytų tik klaidas turite kreiptis į korektorių, redaktorių arba bent jau į moderatorių.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-11-19 21:32:31

Kaimynui:
Ačiū, kad išdėstėte savo nuomonę, malonu, kad skaitote, o tuo labiau smagu, kad patiko.
Tačiau jūs taisote viską į tokį variantą, kurį JŪS rašytumėte. O aš rašau taip kaip AŠ, pvz.: aš specialiai daug kartų toje vietoje minėjau laumtakes, ta vieta daug kartų mano pačios taisyta ir visaip mėginta rašyti, galiausiai palikau taip, kaip yra dabar, nes kitais būdais geriau neskambėjo.
Žodžiu, prašau taisyti klaidas, tačiau tik tas, kurios yra tikros klaidos, o ne vien tik Jūsų subjektyvi nuomonė. (kaip pvz.: kad jums labiau patiktų "atsigręždama", o ne "atsigręždavau" - čia jau visiškai jūsų asmeninė nuomonė, nesuprantu, kodėl tai išvis rašote komentare. Aš prieš rinkdamasi laikus sakinyje visada daug kartų apgalvoju, pataisau, kaip MAN labiau patinka, geriau skamba ir taip gimsta asmeninis MANO rašymo stilius, o ne pagrįstas kitų nuomone).
Dėkui.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-19 21:18:33

SEnokai skaičiau JŪsų darbus, tačiau iš skaitytųjų šis bene geriausias. jei reiktų vertinti dėčiau aštuonis su pliusu. Ką keisčiau? "Atsigręždavau" derinčiau prie anskesnio pasakojimo laiko ir rašyčiau (atsigręždama)
" – ąžuolo sužalojimas buvo kur kas stipresnis, nei tikėjausi" Čia tikrai nereikalingas žodis (Ąžuolo) nes tai jau buvo suminėta, o be to ir sakinio mintis naudojant šį žodį nėra visiškai aiški. galima dvejoti kas čia iš tiesų buvo sužeistas, ąžuolas ar koja.
Štai čia per daug vienoje vietoje tų laumtakių;
:
Laumtakės galėjo labai daug – patyrusių laumtakių kerai buvo galingi kaip jų protėvių laumių. Tačiau SAU padėti laumtakės, priešingai nei senosios laumės, negalėjo" TOliau ir iki to viskas liuks. Ypatingai vykusiai pradžioje nutapėte tą sceną su griausmingai vaitojančiais ąžuolais. Pasijutau ten beesąs ir pats. Dėkui.

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2010-11-17 15:50:17

Pritariu komentarui, o perskaičius šią ištrauką taip ir norisi sužinoti kas bus toliau :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-11-16 20:17:47

Intriga išlieka. Kai bus viskas sudėta į vieną, bus knygelė, norėsiu ją įsigyti.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-11-20 20:30:14

Ačiū už komentarą. Nors čia tiesiog išdėstyta tai, kaip tu rašytum vietoj manęs :) Bet vis tiek ačiū, nors ir nekeisiu tų sakinių. Tik pačią pirmą pastabą užskaityčiau kaip keistiną dalyką, o kiti išvardyti - nėra klaidos ir jų keisti tikrai nebūtina, ypač jei siekiu išlaikyti savo stilių (kad ir koks jis bebūtų), o ne sukurti kažkokį mišinį skirtingų komentatorių stilių.
Toks jausmas, kad neradę normalių klaidų vis tiek visi jaučia prievolę kažką būtinai pataisyti :D Keista tiesiog.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-11-20 12:08:54

Tuomet aš tiesiog Jūsų asmeniškai PRAŠAU, kad savo nuomonės po mano tekstais neberašytumėte, nes man ji nėra aktuali ir, manau, Jums neverta dėl to gaišti savo brangaus laiko. Ačiū.