Santrauka
Rytų aukštaičių uteniškių tarmi.
Santrauka
Eksperimentas. Bandau geriau perteikt tarmiškų žodžių tarimą. Šiame kaimiškame eilėraštuke, kaip ir transkribuotuose tekstuose, taškas po raidės dešinėje viršuje nurodo, kad balsis ilgas, o taškas dešinėje žemai pusilgis. Pvz. a- tariama trumpai, a. –aa- vidutiniskai ilgai , a·- aaa- ilgai Ženklelis ( ` ) po raidės garsą kietina, o ( ‘ ) minkština.
Pavz. į`- ы, ir ė`- э , skaityti –skaityt‘
Smulkiau mano dienoraščio įraše.
Santrauka
Vaizdelis iš 19a. gala. Juozapėlis buva mana sanelis.
Santrauka
Visko buvo, buvo ir juoko ir ašarų...
Tesinys
Santrauka
Sani anekdotai.Rytų aukštaičių uteniškių tarme
Santrauka
Kai ataina žiema, ir žemys vėjas suneša pusnis sulik trabų stagais, kai na šalčią pokši namų sũsparās ir toli ažeruos pā ladu dejuoja ažerų dvāsiās, susrinkdavā kaimā susiedai katron nars trabĕlān, ir pasnĕrdavā in prisminimus apē sanus laikus, apē žmanių likimā vingius, ir dā daug daug apē kũ. Tadu, kai nebũvā alektrās, rādijā, telepōnā, ā laikraštis rata navyna, šitie susiedų provijimai bũvā prōtēvių unversitetai, tai bũvā mūsų lētuviškų mahabharātų prisiminimas ir perdavimas iš kartos karton.Tai bũvā tautos dvāsiās ir išminties išsaugājimā būdas. Bais’ iškada, kad tautai nepalankūs istorijās vėjai, išdraikę tuos provijimus ir dauguma likā neažrašyti. Sanĕliai, dĕdukai ir bābũtĕs, dā kai kũ prisimena , ale ar tai dā kām nārs rūpi?
Santrauka
Liūdnas provijimas pusiau tarmiškai. Kaip geriau skamba, lietuviškai ar lētuviškai -aukštaitiškai?
Rytų aukštaičių uteniškių tarmė
Santrauka
Iš rinkinėliā „Kaip mokēmēs būt vyrais“
Vaikam na 1o lig 18 ir pensinykam
Rytų aukštaičių uteniškių tarmi