Santrauka
Kaip rasti teisingą religiją? Ir kas tada yra bendra tarp šviesos ir tamsos?
Santrauka
- Mėgautis savo gyvuliškumu, - jis ištarė tuos žodžius, kurie viską apibendrino, - yra daugiau nei žmogiška.
Santrauka
- Ar tai jūsų partnerė, - paklausė plėšdamas popierinį bilietėlį, - tada labai malonu! Šios nakties linksmybės pasibaigs tik po aušros. Malonaus jums laiko, – administratorius juodomis smokingo kelnėmis ir balta varlyte ant kaklo linktelėjo į priekį, tada pagarbiai palydėjo jį smalsaujančiu žvilgsniu.
Tarpduryje pasirodė sekanti pora - ryškiai išsidažiusi raudonu lūpdažiu blondinė Merlin Monro mados mėgdžiotoja, vilkinti atvirą šilkinę (greičiau panašią į erotiškus naktinius) suknelę, o jos apkūnusis vyriškis - juokingą Elvio Preslio aprangą.
Santrauka
Sapne nuplaukė mano laivas, jo iškeltos burės nuplasnojo saulės nušviestame danguje tarp debesų; juose dar niekas nėra matęs išsvajotos aušros, tik aš.
Iš pirmo žvilgsnio – ji nieko daugiau kaip šviesa. Ir jei pameluočiau… ji ne tik prarastų savo švytėjimą, bet ir nukristų iš padangės. Ar yra kas nors tai regėjęs?
Santrauka
– Džema! – piktai dėbtelėjo.
– Nusišovė?.. – vešlūs antakiai pakilo. – Nusišovė?! – nusijuokė lyg šmėkla, balsas suskilo byrančiais veidrodžiais; neišlaikęs šūtelėjo: – To tikrai maža!.. Prakeiktas gyvulys!..
– Jis laikė ginklą savo namuose, greičiausiai buvo psichiškai nesveikas, na, šiek tiek, keistoko būdo… Sakyčiau, emociškai nestabilus. Iššovė sau į krūtinę, atrodo, pataikė į širdį. Koks beprotis galėtų sau tai padaryti?