← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/25554

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2008-06-21 19:12:47

na iš pradžių sukėlė juoką. vėliau visgi tapo šiek tiek gaila. o štai paskutinis sakinys supykdė - ką reiškia - 'surinkta ir sudurta'??? tokiu atveju PRIVALO būti informacijos šaltiniai.
erzina pats kalbėjimo stilius - tartum nenuginčijamų tiesų reiškimas. nekalbu apie baisias stiliaus, skyrybos, rašybos klaidas(kolegos daugumą jau nurodė). tokie sakiniai kaip 'Taip kuriasi žmonių minia, kurią sutvirtina bendras tikslo laukas - egregoras' verčia stebėtis. ar tikrai žinote apie ką rašote? ypač glumina pamąstymai apie 'senovės perrašinėtojus'.
na o labiausiai reiktų apgailestauti dėl rašinėlio primityvumo. tikrai teisybę rašote - 'sudurta'. greičiau sudurstyta , net nesuvokiant pavienių faktų svarbos. labai gerai pakomentavo Agapė - 'ar žinai...?'
labai daug ką reiktų dar sužinoti. to ir linkiu, nes šiaip jau tokia tema (ir ypač jos tarsi 'nenuginčijamas' pateikimas)reikalautų ne mokinio lygio mąstymo, o labai plačios erudicijos.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-06-20 14:04:50

Labai protinga paskaitėlė ir žodis "suvokinat", kuris publicistiką priartina prie draugų pasišnekėjimo lygmens.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-20 15:16:11

Neišsakei savo nuomonės, kita Tavo faktai akli, nekalbu apie visus, bet apie Bibliją. Ar žinai, kas yra kanonas, ką jis reiškia ir kokios knygos, kada, kur, kaip, kodėl buvo parašytos, kad tokius teiginius teigi? Kita vertus tikėdama į Dievą, jau turi pati turėti supratimą, kad jei ai Dievo Žodis, Jis neleis, kad būtų neteisingas. Aišku aš nežinau ar Tu tiki. Geriausia vieta, tai paskutinė eilutė. Atsiprašau, kad šitaip kalbu, bet išreiškiu savo nuomonę, beto Biblijos nors nesu žinovė, bet nemažai ir žinau.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-20 20:42:17

PrivIlegija; perrašYnėtojas.
"kyla konfliktai, besitęsiantis" - nesuderinta, turi būti besitęsiantYs.
"priešpriešina" - kam tas daugiaaukštiškumas?
"fašisistinės" - fašistinės?
"susirinkus ne mažiau kaip po 21 žmonių į vieną vietą!.." - raiška; žodžiais rašykime skaitmenis.
"nesitaiksto su nukrypimais ir pripažintų normų." - raiška!
_______
Nesutvarkytas tekstas. Manau, tai nepagarba skaitytojui.
Skyryba neaiški.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-06-20 20:11:26

čia tik sausi faktai ir nieko daugiau. pasigedau analizės.

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-06-23 10:59:34

nustokite piktintis tuo, kas nera svarbu akcentuoti.
bet kokiu atveju, aciu.