Žaisk, Reine, žaisk... (Merė ir aš 1d.15 pav.)

Santrauka:
- Mėgautis savo gyvuliškumu, - jis ištarė tuos žodžius, kurie viską apibendrino, - yra daugiau nei žmogiška.
- Niekas negali priversti klysti, niekas negali uždrausti ieškoti teisingo kelio.
- Žmogaus prigimtis baisi, - tarė ją iki šiolei stebėjęs Džulijenas. - Spardykis jai kiek nori, vieną kartą
ji apsireikš ir negailestingai tave supančios.
- Tokiu atveju, pasikeis ir požiūris į supančią aplinką, - pabaigė.
- Nejaugi, dėl to jaudinatės? O gal priežastis kita?
- Vengiu, - pasistiebė ant pirštų galų, kad geriau viską matytų pro minią stebinčiųjų. – Daugelio įsitikinimu – viešai eksponuoti savo didžiausią intymumo akimirką yra smerktina. Mane tai domina, žavi, bet turbūt negalėčiau peržengti šio tariamo slenksčio.
- Nebūkite tokia tikra. Viduje gali griaudėti vulkanas, o išorėj – nė ženklo.
- Dabar sutinkate su mano akių fenomenu? Akys nebūtinai sako tiesą, – prisiminusi linkmai nusijuokė, tai buvo, velniai rautų geras pastebėjimas, pagalvojo.
- Matote, jūsų atvejis ypatingas, – su ja nusijuokė vyriškis, - kaip norite! Šį kartą jūs nugalėjote!
- Originalu, visiškai nepakartojama!
Jinai prisiminė Marką - jis toks panašus į Džulijeną, tik, kažin ar sumotų ką dabar atsakyti. Jos veidas pasikeitė.
- Dar martinio? - paklausė praeidamas su padėklu pavadėjas ir rausvo dūmo skystalas pripildė jų taureles rankose.
- Ar jūs norėtumėte būti tos merginos vietoje?.. – pasilenkęs sušnibždėjo.
- Kaip drįstate?..
- Manau, kad klausimas paprastas...
- Tai gerai: prašom. Norėčiau! Bet vargu, ar man nuskils tokia laimė. Tai per daug gyvuliška.
- Mėgautis savo gyvuliškumu, - jis ištarė tuos žodžius, kurie viską apibendrino, - yra daugiau nei žmogiška.
- Taip - iš vienos pusės, tai nekeičia erotiškumo. Bet iš kitos - ar toks, seksualinis nukrypimas, nepakenks tolimesniam mūsų visuomenės vystymuisi?
- Reine, pagalvokite, o ką jau mūsų praeities nuostatos iššaukė šiai dienai? Ar gali būti daugiau?
- Šiai dienai?
Ji suprato, kad beviltiškai pralamės, jei dar stengsis toliau smūgiuoti.
Ir pati yra kalbėjusi su Marku apie kitą porą, svajojusi apie tai, ką mato priešais save - juk dar visai dar nesenai, ji šitaip to norėjo! Tad šito raundo nelaimės. Kas jai dabar pasidarė?

Reine, žaisk, žaisk, imk, turėk, laikyk…

- Tu atėjai čia surinkti savo tūzų, - lyg pritardamas tęsė, - esi karščiausia šio vakaro lošėja – lošk.
Apsivilk eros rūbais, iščiulpk tau paskutinius duotus kraujo lašus: niekas sužinos!.. Vėliau tai ištrinsi iš atminties, nubrauksi lyg trupinius nuo stalo ir liksi be skolų... pergalė bus tavo!

bus tęsinys
Aistruolė

2008-06-01 11:28:41

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): By Zenas

Sukurta: 2008-06-01 14:20:16

lošk Reine lošk
kol dar tūzai visi kozeriniai
lošk mergaite ir ošk
nestatyki va bank už pirmutinį
;)