Santrauka
– Ką tu darai, ką darai?... Dieve, Reine, Prašau! Ne! Kvėpuok! Kas tau?! Reine! – pritūpusi purtė už pečių, traukėsi iš striukės kišenės nosinę.
– Padėkite!... – pakėlusi galvą šaukėsi pagalbos.
Santrauka
- Žmonos? Tada tikrai gerai, - pasuko galvą pažiūrėti. – Tavo žmona skaniai kvepia? Mano mikas ja kvepės... užuosiu, kai eisu į tuliką. Nepavydėsi?
- Duokš papurkšiu ir priekyje, jei taip nori... – atsiplėšė gabalą vatos.
- Tavo žmonai pasisekė... Tiksliau, tau pasisekė su ja! Gerai kvepia, bjaurybė... O tau nereikia barškutės?
Santrauka
Žinoma, daugiausia menas rūpėjo aukštuomenės povams. Nors dauguma jų, ištikrųjų tebuvo paprasčiausi kalakutai. Arba, kitaip tariant - banditai. Juos, – Reinė pastebėjo, – galima atpažinti iš skirtingų uodegų...
Santrauka
- O kaip gi? Kokie drąsūs savo sprendimais buvo Stalinas, Hitleris, Leninas, Napoleonas Bonepartas..! O Vincentas Van Gogas – sugebėjo nusipjauti ausį ir iššauti sau į širdį...
- Bet, gi, jis - kentėjo nuo depresijos?! – neiškentusi grubiai pertraukė.
Santrauka
Jo meilė kitokia...
Gal citrininė. Gal riešutinė... Bet ji yra.
Jis nebegali būti vienas?.. Visai be jos?..
Gali!..
Santrauka
- Na, ko tu taip jaudiniesi..? Jis susitvarkys - gi, vyras! – pažvelgė į ją. - Pavargai?
Atsakymo nereikėjo - buvo aišku, Reinės žvilgsnis kalbėjo už save.
- Nepavargau… - pyktelėjo stebima: ji nepasidavė.
Santrauka
Viskas prasidėjo dviliktą valandą dienos:
- Aaaaaa!!! – nuskambėjo pagalbos šauksmas. – Neeeaaa!!.. – suklykė ir pasileido bėgti link lifto. – Prašau, ten... – kojos pynėsi. - Padėkite!!! – skriejo balsas koridoriumi.
Santrauka
- Eik tu šikt, Džekai!! – atsitraukė Styvas. – Nesiartink prie manęs! Kodėl tau patinka vyrai, nesuprantu!.. – pasilenkė į baro šaldytuvą gėrimų. – Susirastum gražią moterį, kas tau, su smegenimis negerai…?!
Džekas nerūpestingai nusijuokė; veide jokio rimtumo, jis, net gi, akimirkai įsijautė į sklindančios muzikos ritmą.
- Moterys nuobodžios, - paprastai aiškino šokdamas. - Su jomis nepasilinksminsi.
Santrauka
- Vakar gavau žinutę, nuo Paskalio, - lyg tarp kitko pasakė.
- Nuo ko? – pakėlė galvą nuo laikraščio. – Kokio Paskalio..?