Santrauka
Visi turime istoriją, kurią norime užmiršti. Kurios nenorime pasakoti.
Trijų moterų istorija apie draugystę ir gyvenimo verpetus, kurie įsupa į begalinį sūkurį tada, kai mažiausiai to tikiesi, o praeities vaiduokliai lenda iš didžiausių košmarų.
Samara, Kornelija ir Melisa - trys skirtingos asmenybės, gyvenančios skirtingus gyvenimus, tačiau jas sieja draugystė ir likimas. Atrodo, jų gyvenimai teka įprasta vaga, kol staiga viskas pradeda keistis: jas ima persekioti kaukėti vyrai ir gąsdina gatvėse naktimis, užsidega namai, dingsta žmonės...
Moterų užduotis - išsiaiškinti, kas sėja paniką ir už kieno kaukės slypi visos nelaimės, kol dar ne vėlu. Kol nenukentėjo jų gyvybės.
Kas galėtų joms kenkti ir kodėl? Gal, visgi, jų praeitis nėra tokia švari?
Santrauka
IV skyriaus
II dalis
Santrauka
IV skyrius
pirmoji dalis
Santrauka
III skyrius
paskutinioji dalis
Santrauka
III skyriaus
Antroji dalis
Santrauka
III skyriaus
pirmoji dalis
P.S. tiems, kas jau skaitė pirmuosius skyrius, noriu pasakyti, kad taisiau kūrinį ir netgi įterpiau naują veikėją. Gaila, kad nerandu kaip juos ištrinti arba redaguoti (esu naujokė svetainėje ir spėju, kad to padaryti negalima). Tad įspėju, kad atsirado lordas Ekanas, todėl nenustebkite, kad jis bus minimas. Jis yra labai menkai pristatomas pirmame skyriuje, tad skaitant šį tikrai nekils nesusipratimų. Ačiū.
Santrauka
II skyrius
Grynvikas
Santrauka
Ⅰ skyrius.
Miškvasarės slėnis
Santrauka
„Šiaurė jau seniai atsiribojo nuo visų Istodo karalysčių. Pagalbos iš manęs nesulauksite, kaip ir aš per pirmąjį karą nesulaukiau iš jūsų."
Priešas puola susiskaldžiusias Istodo karalystes. Terorą pradeda pagrobdamas Pietų princesę. Jos tėvas, karalius Atifas, priverstas prašyti kitų karalysčių pagalbos, kurios yra sekančios priešo sąraše. Tik vienybėje valdovai galės sutriuškinti negailestingą blogio nešėją. Bet ar pavyks karaliui Atifui suvienyti susiskaldžiusias keturias karalystes, kol dar ne vėlu?
Pasinerkite į fantazijos pasaulį, kuris sukasi nuostabiame Istodo žemyne. Stebėkite kruviną kovą dėl karūnos, išlikimo ir žmonių ateities. Įminkite Istodo paslaptis, atraskite magiją ir mitines būtybes. Klaidžiokite po platų fantazijų pasaulį kartu su veikėjais ir padėkite suvienyti karalystę. Priešas jau čia pat...