Santrauka
Hmmm... Na, šitas skyrius, mano manymu yra geresnis, nei paskutiniai du:D
Santrauka
O, varge... Dabar tai jūs mane išdėsit į šuns dienas!.. Turbūt, po šito skyriaus jau niekas nebenorės skaityti mano keverzonių... Na, bet ką jau padarysi?.. Kas padaryta, tai padaryta... Prižadu - VIII skyrius bus žymiai geresnis, o IX - dar:DDD
Santrauka
Hmmm... VI ir VII skyriuose, mano manymu, viskas vyksta pernelyg greitai... Na, bet gal kitos dalys bus geresnės?.. Galit neskaityt VI ir VII skyrių, nes vistiek netikę...
Santrauka
Na... Galiu pasakyt tik tiek, kad Anu yra labai neatspari miegui...
Santrauka
Na, štai... III skyriuj viskas išaiškėjo, o šiame prasidės šiokie tokie nuotykiai:D Ir nepamirškit parašyti atsiliepimų!!!!!!!!!!!!!!
Santrauka
Na, štai ir III skyrius, kuriame viskas paaiškėja:D Labai sorry, jei bus gramatinių klaidų...
Santrauka
Tai čia Anu II skyrius:) Šį kartą tikrai įdėjau... Tikiuosi, jums patiks ir nesakykit, kad niekas neišaiškėja, nes kaip jau minėjau, viskas išaiškėja III skyriuj:)))
Santrauka
Hmmm... Ir vėl aš... Atleiskit už klaidas, tiesiog rašau skubėdama:) Vat... Tik nesakykit, kad kūrinys per trumpas, nes aš ne viena rašau trumpus skyrius ir nesakykit dar kai ko - kad niekas neatsiskleidžia, nes aš taip norėjau:)))) Beje, rytoj įdėsiu antrą Anu:)
Santrauka
Hmmm... rasyk.lt tai nelabai pripažino... Na, bet tikiuosi, kad Jums patiks:))) Tikėkimės... Na, žinau, dar LABAI trumpas, bet... kiti bus truputėlį ilgesni...