← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/423

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-03-15 15:07:40

,,Bet oriliai nebuvo tokie kvaili, KAIPatrodė - telekinezės pagalba, KURIAgauna visi šių padarų naujagimiai, NES kadaise jie išgelbėjo juodąjį magą Asun, KURIS vėliau pradėjo orilius valdyti, ištraukė Dranui iš rankų kardą ir nusviedė tolyn.''O jetus...Manau, per greitai ir nestilingai či viskas supilta- o dar tie jungtukai...Aš asmeniškai tą sakinį vsiai kitaip būčiau sukurpęs. 2) ,,pasivertė Šyva''.Hm...įdomiai nuskambėjo. Prisipažinsiu neskaitęs ankstesnių dalių...bet, ar nereikėjo ,,pasivertimo į Šyvą'' aprašyti daugiau negu dviem žodžiais?Aš tokiai scenai būčiau skyręs bent pastraipą. Na, bet čia autorei spręsti;)3),,Anu kūrė visokias strategijas, kaip galima būtų įsmukti į pilį,..'' Strategijas...Gal planus?4) Toliau- smarkiai papiktnaudžiauta daugtaškiais. Šios kalbos dalies reikia kuo mažiau naudoti, o tai vėliau pradeda labai nestilingai atrodyti.IŠVADA: kūrinukas kaip kūrinukas. Tokia smagi pasakaitė. Manau, jei autorė pasistengtų, pasiektų rašymo srity gweų rezultatų.Tad...sėkmės;)