← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/433

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

:

Sukurta: 2005-03-17 10:48:14

Yra kur augti. Dialogai šiokie tokie yra, aplinka irgi. Bet aš nejaučiu tos tikrosios atmosferos... Reiktų žodžių apibūdinančių herojų savijautą ir šiaip pagal mane reiktų išmesti nereikalingus žodžius :)

Anonimas

Sukurta: 2005-03-16 13:21:27

,,Aplink ją susispietė būrys drąsių tigriukų ir pradėjo muistytis aplink kojas.''aaaaa? Iš kur tigriukai?;)2),,Krante jis nebuvo toks gražus, kaip čia... Saulė ne tik švietė, bet ir šildė, ne taip kaip Piranijų jūroj... Ten saulė gali šviest nešvietus... Vistiek bus šalta... Anu norėjosi tiesiog griūti į žolę ir nieko neveikti, bet žinojo, kad to daryti tikrai negali... Bet... Jai niekas netrukdė bent jau kelias minutes pasilepinti!.. Todėl nieko nelaukus ji leidosi užklojama žolės ir apžiūrinėjama smalsiųjų tigriukų... Mergina jautėsi iš ties laiminga... Pagaliau... Po šitiek metų, ji pagaliau atsipalaidavo... Pagaliau ji suprato, ką reiškia nieko neveikti... Pagaliau...''OH MY GOD!!!!!Ką čia reiškia visi šie daugtaškiai?Man net akis paskaudo. Autore, prašome neužsiimti skaitytojų kankinimu;)Na, manau, autorė truputuką kažkur skuba. Patarčiau pristabdyt arklius, pamatysit, ir lygis kūrinuko pakils.tarkim...vienas skyrius per savaitę;)