← Atgal

Fantastika

Autorius:
Tikras Dearnis

Sukurta: 2020-12-28 11:53:35

Komentarai: 0

Santrauka:

Sena fantastinė istorija.

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-30 18:18:51

Komentarai: 2

Santrauka:

IV skyriaus


II dalis

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-27 21:29:35

Komentarai: 1

Santrauka:


IV skyrius

pirmoji dalis
 

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-26 01:14:49

Komentarai: 1

Santrauka:

III skyrius


paskutinioji dalis

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-24 23:13:34

Komentarai: 1

Santrauka:

III skyriaus


Antroji dalis

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-22 01:36:45

Komentarai: 1

Santrauka:

III skyriaus
pirmoji dalis

P.S. tiems, kas jau skaitė pirmuosius skyrius, noriu pasakyti, kad taisiau kūrinį ir netgi įterpiau naują veikėją. Gaila, kad nerandu kaip juos ištrinti arba redaguoti (esu naujokė svetainėje ir spėju, kad to padaryti negalima). Tad įspėju, kad atsirado lordas Ekanas, todėl nenustebkite, kad jis bus minimas. Jis yra labai menkai pristatomas pirmame skyriuje, tad skaitant šį tikrai nekils nesusipratimų. Ačiū.

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-17 00:43:57

Komentarai: 1

Santrauka:

II skyrius

Grynvikas

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-16 12:21:06

Komentarai: 2

Santrauka:

Ⅰ skyrius.


Miškvasarės slėnis

Autorius:
Samara

Sukurta: 2020-07-12 00:22:58

Komentarai: 1

Santrauka:

„Šiaurė jau seniai atsiribojo nuo visų Istodo karalysčių. Pagalbos iš manęs nesulauksite, kaip ir aš per pirmąjį karą nesulaukiau iš jūsų."

Priešas puola susiskaldžiusias Istodo karalystes. Terorą pradeda pagrobdamas Pietų princesę. Jos tėvas, karalius Atifas, priverstas prašyti kitų karalysčių pagalbos, kurios yra sekančios priešo sąraše. Tik vienybėje valdovai galės sutriuškinti negailestingą blogio nešėją. Bet ar pavyks karaliui Atifui suvienyti susiskaldžiusias keturias karalystes, kol dar ne vėlu?

Pasinerkite į fantazijos pasaulį, kuris sukasi nuostabiame Istodo žemyne. Stebėkite kruviną kovą dėl karūnos, išlikimo ir žmonių ateities. Įminkite Istodo paslaptis, atraskite magiją ir  mitines būtybes. Klaidžiokite po platų fantazijų pasaulį kartu su veikėjais ir padėkite suvienyti karalystę. Priešas jau čia pat...

Autorius:
Samanėlė

Sukurta: 2018-12-13 21:52:46

Komentarai: 0

Santrauka:

2097 metais Žemę galų gale ištiko ilgai pranašauta atominė apokalipsė. Laimingajai saujelei išlikusiųjų į pagalbą atskubėjusi sapikogitų rasė iš tolimos planetos, išgabena juos iš mirštančios planetos ir priglaudžia savo namuose. Bent jau tokia yra oficiali istorija. 2300 Žemės metų išvakarėse visi gyvieji liudininkai jau mirę ir žmonės ima abejoti šia istorijos versija. Ar Žemė iš tiesų tėra atominė dykynė? Ar sapikogitai iš tiesų yra gerieji išgelbėtojai ar viso labo grėsmingi pagrobėjai?