Santrauka
Pakračiau savo smegenų dėžutę ir sutvarkiau klaidas(tikiuosi, kad visas), jums duodu antrąjį ekspermeno dalį. Apimtis mažesnė, bet tikiuosi, ne neįdomesnė.
Santrauka
Nedidelis ekspermentas su Fantastikos žanru. Kad jau pati labai kremtu tokias knygas nutariau ir savo jėgas išbandyti šioje srityje.
I skyrius.
Taip pat dėl pavadinimo nesu tikra, jei tikrai tęsiu tai ir pavadinimas tikrai atsiras
Santrauka
Žinot, jei jums nepatinka pavadinimas, tai nereškia, kad po juo slepiasi šlamštas. Įsidėmėkit, geri pavadinimai ne visada slepia meninius šedevrus. Gero skaitymo ;]
Santrauka
Stengiuos įsivažiuoti, ir pasakysiu, kai skaitai savo darbą, viskas atrodo gerai, bet kaip pasirodo ne.
Kaip apuokas peržvegusi skyrių, išnarsčiusi sakinius po žodį, (bet klaidų vis tiek palikusi) noriu jums duoti antrą vakaro skaitalo dalį)
Santrauka
Ir žiūrėkit, kas apsilankė Žalioj žolėj? Ogi Iloniukė (mielai pasikeisčiau nick'ą, nes jis iškart perša išvadą, kad man 10-13 m.). Šįkart su nauju prozos kūriniu, ir noriu patikinti, dažnai nekelsiu, nes įkvėpimas neateina gana dažnai, o ir skubint jo nereikia. Galiu pažadėt, kad banalybių, kaip anksčiau, nekelsiu, kam gadint svetainės vietą su niekam tikusiomis rašliavomis? O ir iš jūsų tikiuosi, kad kritikuosit ir girsit išsijuosę, kad galėčiau tobulėti literatūros srityje, kalbant apie prozą, pirmas skyrius ilgokas, nes norėjau įsivažiuot ir kartu jus įvežt į knygos ritmą. Pagrindinė herojė – Aurelija, visiškai nekaltutė ir velnių nepriėdusi mergina, tad padėkit man ją vest mokykliniu keliu.
P. S.: nestokosiu humoro, tad kartais nesiuskit už humoristinius nuklydimus.
Pasiduodanti į jūsų rankas, Iloniukė – Ilona
Santrauka
Trumpas ketureilis nuotakai pagyvinti :)
Santrauka
Įdomu. Žalioj Žolėj jau esu pusantrų metų, bet tik pirmą kartą keliu į šią kategoriją ;]
Santrauka
Dėkoju visiems kas skaitė šį mano kūrinį. Prisipažinsiu, šis kūrinys susietas su mano išgyvenimu. Žinoma viską pagražinau, man nesibaigė taip gerai... Likau nesuprasta. Tikiuosi bent kam nors patiko :)
Komentuoti nebūtina, žinau, kad gavosi šlamštas ;DDD
Santrauka
Šįkart berašydama neišspaudžiau daugiau. Taigi, jums teks pasitenkinti tik trumpą dalimi... Kitąkart pasistengsiu :)