← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45165

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-07-18 15:05:56

patinkaaaaaaa :D ^.^

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-06-27 01:12:58

Daug dirtinumo, ši dalis manęs neįtikino. Klaidos darosi nematomos.

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-06-21 13:11:28

Dirbtinoka man ši dalis. Neįtikinamas paklydimas, sutapimas.
Ir klaidų daug:
Lipant laiptais viršun jaučiausi lyg --->Lipdama laiptais viršun jaučiausi lyg
Neužilgo---netrukus.
Jau nekalbant apie skyrybos, rašybos.

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-06-14 20:43:25

Taigi. Jei Ugnė visiškai nepažįsta svetimo miesto, tai kodėl, po galais, jinai lipa į tą autobusą ir trenkiasi nežinia kur? O po to dar pasiklysta ir nesusiprotėja kreiptis į policiją ar paprašyti kokio svetimo žmogaus telefono... Hmm. Argi ne tai būtų protingiausia, ką ji galėtų padaryti tokioje situacijoje?
Naa, dar tas tetos priėmimas Ugnę į namus man pasirodė...ganėtinai keistas. Koks normalus žmogus priimtų beklaidžiojančią paauglę į savo namus? Ir kokia normali paauglė sutiktų eiti kartu, o vėliau dar ir apkabintų iš begalinio dėkingumo? Ganėtinai keistokai čia. Na, gal koks reto gerumo žmogus ir priimtų paauglę (ir tai iš kur jis žino - gal kokia narkomanė, pabėgusi iš namų), o vėliau iškviestų policiją. Tad, mano manymu, jei teta yra vietinė, ji lyg ir turėjo iškviesti policiją.
Tas paslaptingas sutapimas, kad Paulius būtent ir yra tos tetos sūnėnas, man pasirodė ne toks ir paslaptingas. Jei rimtai, tai vos tik perskaičiau, kad ta moteris turi sūnėną, pagalvojau, jog tai Paulius. Rimtai. Tad, na, tai nelabai nustebino.
Po to Ugnė nualpo vos ne Pauliaus glėbyje. Ir... staigiai atsipeikėjo, o Paulius tik pasiūlė suvalgyti vakarienę. Keistokai. Jei Paulius toks jau paslaugus, tad gal reikėjo pasirūpinti Ugne? Jei mano akyse koks žmogus nualptų, tai aš tikrai nereaguočiau taip ramiai. Na, bent jau aš :)
Na, o čia tik pora klaidų:
"Vis dar galvoje skambėjo Pauliaus žodžiai, kad jis žino, jog man jis patinka." - du "jis" viename sakinyje. Reiktų keisti.
"nusitrekiau" - nusitrenkiau
"Taigi(,) turėjau progą pasprukti"
" Matyt(,) ne vietinė"
" Teta, kadanors per savo gerumą nukentėsi." - kada nors - atskiri žodžiai