Santrauka
Tai yra totali nesąmonė. Bet, ė, nepykit, juk vasara, o mano smegenys atsisakė dirbti. Nekenčiu uodų... Čia haiku, jo?...
Santrauka
Ekspromtu gimęs minčių kratinys. Sukeltas perskaityto straipsnio "Lietuvos ryte".
Santrauka
Tai taip weirrrrd. Niekados nedariau nieko panašaus. Laukiu Jūsų vertinimų. Ir, na, neabejotinai ir kritikos. Ir taip, gal tiesiog išliejau save. Ir čia ne poezija. Atrodo.
Santrauka
Ir vėl senas kūrinys. Bet prie šito pradirbau ilgiau. Gal dėl to jis man ir patinka labiau.
Santrauka
Senokas kūrinukas, kurį prisiminiau neseniai. Tikriausiai stringa ritmas. Nežinau. Tiesiog man užėjo kūrinių skelbimo metas. Ir taip, šis kūrinys iš tikrųjų gan kvailas. Atsiprašau už žargoną. Tiesiog juk visi taip Jį vadina... Vakarinis makiažas valdo dieną!!!... Ne.
Santrauka
Tai gan keistoka. Aš nemoku kurt haiku, dėl to čia išėjo nesąmonės. Sukurta per...hmm...5 minutes?... Tema - haiku Žalgiriui. Skirta lietuvių kalbos mokytojai ir gal, jei pasiseks, konkursui. O taip. Ach, ir taip, aš žinau, kad trečia eilutė turi būti kažkokia kitokia, apibendrinanti ar kažkas tokio, bet pas mane to nėra, nes hmm...lietuvių mokytoja to nereikalavo. Cha cha. Šį kūrinį paskelbiau tikriausiai tik dėlto, kad man nusibodo, jog pas mane taip tuščia ir nieko naujo. Linkiu sėkmingai pakritikuoti.
Santrauka
Čia Jums, mielieji ponai ir ponios. Aš vertinu Jūsų nuomonę, tad būtų labai įdomu sulaukti komentarų po šiomis mano mintimis. Na, o jei jos nepatiks - taip pat lauksiu komentarų. Na, o jei jos Jus mirtinai sunervins ir supykdys - taip pat laukiu komentarų. Na, o jei jos Jums patiks - taip, tada irgi laukiu komentarų. Cha cha. Nors abejoju ar išviso bus daugiau komentarų nei 2... Ach, ir taip - šio kūrinio (jei tai kūrinys) idėja man kilo duše. Ką tikriausiai ir galima suprasti iš pavadinimo.