← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/41827

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-03-15 22:28:36

bet yra ir toks dalykas kaip asmeninė nuomonė. man šis kūrinys patiko, ir tikrai neatsiimsiu savo žodžių, nes jis man patiko.

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-03-15 22:28:02

Ne, nu žmonės...gal jau baikit tas nesąmones? Kažkam patiko, kažką mirtinai sunervino, bet kokia prasmė čia pyktis? Jei norit, tai eikit susirašinėt ar ką. Darosi juokinga. Ir graudu.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-03-15 22:22:50

Aš neginu šios frazės. Ji išties nemaloni ir tam tikrais atvejais gali būti netgi skaudinanti. Tačiau jūsų komentaro ir frazės \"taip ir toliau\" tai neteisina.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-15 22:16:22

aš ir nesakau, bet yra skirtumas tarp kritikos ir sudirbinėjimo. ,,susirask draugų\'\' juk negražu taip. gal aš ir neteisi, bet tikrai manau, kad kritika tikrai galima išreikšti daug mandagiau...

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-03-15 22:13:09

Žmonės renkasi į šį puslapį ne tik dalintis, ką sukūrė, bet ir tobulėti. Jeigu visi visus girs, kame bus svetainės esmė? Aš nenoriu, kad mane vien girtų, aš nenoriu, kad įdėjus bet kokią, atleiskit, sapalionę, gautum šūsnis mielų komentarų su skanitimu ir toliau rašyti tokias pat sapaliones. Čia amžius nesvarbu. Manau, kad šios svetainės vizija - kokybiška ir priekin žengianti kūryba. Ir tikiuosi, kad ši mergaitė atsimerks ir supras, ką ji rašanti ir kur dedanti. Jeigu dedi į tokią svetainę, turi priimti visokią kritiką ir visokias nuomones. Jeigu nori, kad tave girtų, susikurk blog\'ą ir ten dėk savo rašymus.

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-03-15 22:10:22

Ačiū už komentarus :) . Vertinu Jūsų nuomonę - tiek kritišką, tiek malonią.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-15 22:07:36

aš nesuprantu kodėl, jūs žmonės taip ,,varot\'\'. kiek jai metų? kaip galima taip gražiai maišyt žmogų su žemėm. Vietoj padrasinimo kažkokios nesamonės. juk žmonės buriasi į šį tinklapi, kad pasidalintų tuo ką sukūrė, kas jiems atrodo svarbu, o čia... visi tokie žinovai. nežinau, pradedu nusivilt žmonėmis...

Anonimas

Sukurta: 2010-03-15 22:01:42

Kai perskaičiau, kad savo MP3 įsigijai trečioje klasėje, pagalvojau, kad esi penktoje. Nu, ir atspėjau.
Aš neįsivaizduoju normalaus žmogaus, net trylikamečio normalaus, sąmoningo neįsivaizduoju, kuriam tai būtų įdomu. O jei tau trūksta dėmesio, tai gal ..hm, reikia draugų susirasti ar šiaip.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-03-15 21:59:50

Stilius - žargoniškas ir tikrai nėra vertingas literatūrinu požiūriu. Ir jeigu taip ir toliau, beliks tik apsiverkti.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-03-15 21:10:04

pradėti galiu tik taip pat, kaip Palcebas - am... Net neperskaičiau, nes... pagailėjau savo laiko. Ir argumentuokit, jeigu tik galit, kodėl turėčiau jo negailėti skaitant... tokius dalykus?