← Atgal

Kūriniai

Autorius:
giedrex26

Sukurta: 2006-07-30 01:16:20

Komentarai: 0

Santrauka:

Džiaugėmės gamtos grožybėmis,nuosavu kiemu ir žinoma Lietuvos Laisve,tačiau, atėjus vakarui,akmenys lėkė pro langus,byrėjo stiklai.Policija negalėjo nustatyti ,kas mums daužo langus,neturėjome tiek jėgų,kad kasdien vis naujai juos įstiklinti ,tai vietoj stiklų užsikalėm fanerą...Kadangi akmenys kartais krisdavo į vaikų lovas,tai reikejo kažkaip griebtis saugumo ir kartu juos neišgąsdinti,palaikyti nuotaiką. Na ir žinoma nepamiršti Lopšinės,nors ir krintant akmenims...Lygiagrečiai vyko mūsų sodybos darkymas - iš po nakties rasdavom nugriautą tvorą,sulaužytus vartus ir t.t. ir taip keturis metus,kol pradėjom iš ten kraustytis...

Autorius:
Sodininkas

Sukurta: 2006-07-29 23:39:38

Komentarai: 0

Autorius:
Riva

Atostogos

Kategorija: Poezija

Sukurta: 2006-07-29 22:16:39

Komentarai: 0

Santrauka:

Vaizdelis

Autorius:
F5c_wZ3_414e_X5

No Future (Tvora)

Kategorija: Proza

Sukurta: 2006-07-29 14:12:42

Komentarai: 3

Santrauka:

Mudu su Karstenu vis dėlto liekam ant kranto. Stebim Elijaso figūrą, šlubčiojančią jūros link. Džiugu matyti, kad viena jo koja akivaizdžiai plonesnė už kitą. Visi turi trūkumų.

Autorius:
Puella

Sukurta: 2006-07-29 13:27:50

Komentarai: 3

Santrauka:

Visiems, kurie mane skaito

Autorius:
giedrex26

Sukurta: 2006-07-29 02:27:53

Komentarai: 2

Santrauka:

Šianddien,kai Lietuvos Sąžinė prabilo iš Partizano Dienoraščio,dar skaudžiau pajutau,kokią katastrofą išgyvena Mano Šalis,praradusi pačius tauriausius žmones okupacijos lakotarpy .Ir, pagimdytas to laiko, naujasis sąžines mutantas bene baisiausias musų nelaisvės palikimas. Tuo teko įsitikinti mano šeimai tą tragišką Lietuvai sausį.Mums buvo grąžinta Šiaulių rajone vyro tėvų vaistinės namas su sodyba, į kurią mes atsikraustem iš Kauno, išsiilgę gamtos ir tikrų namų slenksčio.Neįtarėm,kaip pavojinga grįžti į namus,kurie mintyse buvusių veikėjų, jau kaip ir jų nuosavybė...Taigi sausio tryliktos rytą mano šeima ir dar dvi kitos šeimos buvo užrašytos sušaudyti.Tas dokumentas ,ką sausio tryliktos ankstų rytą reikia sušaudyti, gulėjo savivaldybės pirmininko stalčiuje..Manau ,kad per visos Lietuvos savivaldybes vyko tas pat.Jeigu nors viena dieną iedinstveninkai būtų laimeję valdžioje,MANO VISA ŠEIMA IR DAR KITOS BUTŲ SUŠAUDYTOS.O juk mano šeimoj tuo metu buvo penki vaikai nuo penkiolikos iki vienų metų,kurių nei kiek nepasigailėta.Sakalėliai Žalieji, kodėl žuvote tokie jauni.Jūsų Sąžines genų taip trūksta Lietuvai...

Autorius:
Nuodai

Kodėl

Kategorija: Poezija

Sukurta: 2006-07-29 00:12:51

Komentarai: 4

Santrauka:

Kai įvykdoma-nedarome,kai sunku,neįmanoma-žengiam per save. KODĖL?

Autorius:
Sodininkas

x x x

Kategorija: Poezija

Sukurta: 2006-07-28 23:34:16

Komentarai: 1

Autorius:
Puella

Sukurta: 2006-07-28 20:47:00

Komentarai: 4

Autorius:
Bastet

Grasinimai

Kategorija: Poezija

Sukurta: 2006-07-28 12:30:34

Komentarai: 2

Santrauka:

Ironiški pamąstymai.