← Atgal

Nuodai UŽRAŠAI

Sukurta: 2007-12-24 12:29:14

MAN - TAI FANTASTIKA
///
Elo (Ko)

vestuvinę naktį


šis vyras dar
netobulas
jo gyvos
rankos
šliaužia
pilvo kevalu
pasigardžiuodamos lėtai
apraizgo lūpas

PAKLaUSyK MANęs

kai nakties juodas
gaisras degina
saulę

it kirminai
medžio šaknys džiūdamos
rangosi, spragsi ir
trupa

tarp šešto ir
aštunto
šonkaulio užmiršęs
skalpelį
tyliai dūsauja
daktaras
ex machina

Sukurta: 2007-12-21 20:30:46

noriu į negyvenamą salą

Sukurta: 2007-12-18 19:06:07

sopulingoj tyloj rauda žarą paniekinęs langas -
paslapčia išmatavęs lėtus išėjimo žingsnius.
jis toks senas ir girgžda, kai jam ausyse groja tango
ir sudužę šėšeliai spėlioja, ar ryt nesuduš.
ten kalėdų šventes dar vaikystėj regėjusios vatos -
gelsvomis putomis apsidrabstę palangių laivai.
vis mažiau ir silpniau pro tą langą nusenusį matos -
gal matytųs geriau,jei sugrįžtum, bet Tu negrįžai.
jau senai nebeliko lydėjusio veido rėmelio
ir begėliai vazonai išdžiūvo nuo sielų sausros-
vienąkart bus kitaip - nes žolė kas pavasaį želia:
mano smėlio vazonai iš ilgesio Tau sužaliuos.

Sukurta: 2007-12-14 19:54:21

senamadė žiema sniego operų prietemoj klausos
pasiruošus išgrot šerkšno penklinėj ryto garsais
o maži angelai kritę žemėn susmulkinti gausiai
virsta snaigių lipdukių sonetais tyloj nunertais
šitaip šėlsta pūGOs mezanscenoj snaigiašokio natos
ant kaklų ir apykaklių, žvilgsnių ir net sakinių
dekoruotuos languos karpinių siluetai jau matos
krentant žemėn adventui baltam - Gerumu

Sukurta: 2007-12-13 22:04:26

MERGELĖ (08 24 - 09 23) Sunkumų ir apribojimų metai. Gyvenimas siūlo permainas, ir, nors iš pirmo žvilgsnio jos gali atrodyti skausmingos ir nelengvos, Mergelės galiausiai bus dėkingos likimui už karčias jo pamokas. Pirmoje 2008 metų pusėje tęsis prieš metus pradėti procesai. Visi reikalai, numatyti atlikti pirmoje 2008 metų pusėje, bus įgyvendinti tik su pagalba ir finansiniu įsikišimu. Visgi verslininkams pavyks išplėsti savo verslą, įsigyti naują biurą ir daug ką pakeisti personalo tarpe. Tarnautojai supras, kad jo darbas išsisėmė ir ims ieškoti kitų sričių savo talentams atskleisti. Tačiau prieš priimant kokį nors sprendimą, reikia gerai pagalvoti, nes naujos vietos paieška gali užtrukti keletą mėnesių. Kad neprisidarytumėte daugiau problemų, žvaigždės pataria judėti kartu su gyvenimo srove, o ne prieš ją, ir būti dėmesingam supančiam pasauliui. Orientuokitės į partnerius ir pirmenybę teikite bendradarbiavimui, o ne savarankiškumui. Šiuo atveju galima sulaukti palaikymo ir sustiprinti, o ne susilpninti pozicijas. Antrąjį metų pusmetį situacija pasikeis. Tie, kurie planuoja bendradarbiauti su kolegomis užsienyje ir nori pradėti verslą kituose miestuose ar šalyse, susidurs su daugybe kliūčių – tiek objektyvių, tiek subjektyvių. Atrodys, jog joms nėra pabaigos, tačiau galiausiai viskas bus įveikta ir pasieksite trokštamą tikslą. Daugelyje šeimų įsiviešpataus harmonija ir stabilumas. Sutuoktiniai daugiau dėmesio skirs savo antrai pusei. Vienišiai antroje metų pusėje sutiks tą žmogų, su kuriuo jiems bus lengva ir patogu.

Sukurta: 2007-12-05 13:31:13

KAI ŽMOGUS IMA TOKĮ SAVO IŠSIAUKLĖJIMĄ DEMONSTRUOTI,
PRAEINA BET KOKS NORAS NE TIK SU JUO ŠNEKĖTI....
Anna Bradda
2007-12-05 13:18:03 - [Trinti] - [Atsakyti]
Gal kokoti nori? - numestumei svorį,
Tulžyje nevirtumei, ausyje nebirbtumei.
Judas - tavo brudas, pati esi nūdas.
Eik tu sau į peklą - rasi kipšą aklą.
Gerai išmylės - burnela tylės.
KAIP JUMS? :ddd

Sukurta: 2007-12-05 11:18:08

Iš patirties
Kai žmogus sako, kad yra tavo draugas -nebūk tikras, nes nežinai, kaip jis tave dergia už nugaros. Džiaukis, jeigu rasi galimybę ( pavyzdžiui: perskaityti jo šmeižtą apie tave, skleidžiamą per elektroninį paštą), nes atsivers tavo akis ir tu galėsi nupurtyti tą " nešvarią asmenybę", prilipusią prie tavęs ir gadinusią tavo gyvenimą.

Sukurta: 2007-12-05 11:17:44

Nuodai
2007-12-05 11:16:25
IR NIEKO TU NERAŠEI TYČIA> APJUODINAI. Ten ne tik apie žydus,
nemeluok su savo tikrinimais-net juokinga.Niekam šito neįrodysi, nes tai absurdas šmeižto pateisinimo lygyje tik.
SUŽiNOTI APIE ŠALTINĮ????
KĄ ten žinoti? Nušneki. Pati lyg radijas viską transliuodavai, nors tos pigios laidos manęs visai nedomino:DDDD
Tai tau tie Šaltiniai ir kt tie dalykėliai rūpi-man nusispjaut. Už tai ir kailyje netvėri.
GANA> NELĮSK GERUOJU
ATSiKNISK klmn klmn klmn klmn

Nuodai
2007-12-05 10:47:19
o Judas - simbolizuoja išdavystę ir dviveidystę.
Ne tautybė esmė ,o žmogus. Žemaičių, aš tikiu, kaip ir čigonų ir tt....visokių būna. Turbūt yra ir nuoširdžių.
UŽSKLANDA

Sukurta: 2007-12-05 10:55:22

Iš patirties
Kai žmogus sako, kad yra tavo draugas -nebūk tikras, nes nežinai, kaip jis tave dergia už nugaros. Džiaukis, jeigu rasi galimybę ( pavyzdžiui: perskaityti jo šmeižtą apie tave, skleidžiamą per elektroninį paštą), nes atsivers tavo akis ir tu galėsi nupurtyti tą " nešvarią asmenybę", prilipusią prie tavęs ir gadinusią tavo gyvenimą.

Sukurta: 2007-12-04 15:21:19

niekad niekam tavęs nešmeižiau- ir tokių žmonių nėra,kurie tau tą sakė -melagė esi, pati ir susigalvoji ,nes neturi kuo kaltinti-pati šmeižikė būdama, o nebūčiau įsilaužusi -nebūčiau sužinojusi,kaip tu tą darai. Tiesiog šlykštu dar dabar pagalvojus.
Aš tau neįdomi,tu man atstumianti.
viskas.