← Atgal

Sodininkas UŽRAŠAI

Sukurta: 2007-09-05 14:25:55

Neimk kyšio, jei neužsiuvai plyšio.
Kur nepasisuksi, visur sukčiai sukasi.
Nebūdamas po žmonos padu kitas numirtu badu.
Suprask pats save, jeigu nori, kad kiti tave suprastų.
Pakabinęs nosį, toli nenujosi.
Didelė kultūra gali virsti makulatūra.

Iš Vladimiro Beresniovo knygos "VLABUR karikatūros"

Sukurta: 2007-08-30 21:55:45

ŽIŪRINT Į ŽVAIGŽDES

Televizija drąsėja kasdien
žiūrovams užima amą
suspindę sužibę teležvaigždėm
nauji begėdžiai ir chamai

Aleksas DABULSKIS
"Iš kūrybos paslapčių"

Sukurta: 2007-08-27 19:07:43

Senam svirne tarp rakandų senų,
Ošiant medžiams, pilnačiai šviečiant,
Pagulbys užliuliavo keistoku sapnu,
Kuriame važiavau aš karietoj...

Nubudau ir, pravėręs svirno duris,
Pamačiau kieme stovinčią "bričką".
Supratau, šioj "karietoj" mane pilnatis
Pavežiojo kartu su mergičkom

Iš senųjų jaunystės laikų,
Sutiktų Aluntoj prie bažnyčios.
Ir sapne praeitin grįžt smagu.
Net iš Pagulbio "dvaro" - į gryčią...

Sukurta: 2007-08-18 13:16:45

Regis tik vakar žydėjo sodelio vynmedžiai, o jau kabo rugpjūčio saulėkaitoj prisirpusios vynuogių kekės, kurios savo sultimis vilioja ne tik bitutes, bet ir smalyžius paukštelius. Gal gi ir mums dar paliks jų paragauti, jei nesnausime, o kasdien labiausiai prinokusias kekeles nuskinsime. Rugpjūčio mėnuo tirpte tirpsta, o su juo ir tikroji vasara, kurios taip ilgėtasi ilgais ir niūriais žiemos vakarais. Viena paguoda: gal dar sulauksime rudeninės "bobų" vasaros, kurios dienomis gerai sirpsta vėlyvųjų vynuogių veislių derlius. Gal šiemet žiema savo rūstybės nepradės rodyti anksčiau laiko. Pagyvensim, pamatysim.

Sukurta: 2007-08-15 12:18:32

Laukiame pasiilgtos sūnaus šeimos per patį Žolinės vidurdienį...

Sukurta: 2007-08-12 13:46:08

Džiaugiuosi, mama, kad neblogai jauties, kalbi žvaliai, protingai, iš širdies. O kaip jau buvo, pati sakai, jau niekad nebebus ir kad anksčiau, vėliau visus be išimties likimo vėjai mus užpūs. Tad kol dar mąstome ir krutame, gyvenkim, mama, šia diena, džiaukimes kiekviena Viešpaties skirta mums valanda...

Sukurta: 2007-08-11 13:38:43

Puiki diena: sūnaus šeima, įveikusi Elbruso aukštumas, jau namuose.

Sukurta: 2007-08-09 21:50:32

Po dienos kitos elbrūsiečiai sugrįš į Vilnių, kur jų jau nekantriai laukia iš Čekijos grįžęs Gediminas, mepanoręs siekti rekordų lipant į Elbrusą. O smagiausia bus pamatyti, kaip ten viskas vyko, nes bus nemažai "fotkių" ir, tikiuosi, vedeoįrašų. Tikriausiai ir jauniausias anūkas bus atsivežęs nuotraukų iš stovyklos Čekijoje.

Sukurta: 2007-08-07 09:50:36

Šiandien graži ir įsimintina diena - važiuoju pas poetą Albiną Bernotą į Argirdiškes. Seniai nesimatėme. Bus malonu pabendrauti.

Sukurta: 2007-08-05 12:50:19

Koks sutapimas! Vos padejavau, kad negauname jokios žinutės ir ji tą pačią dieną atėjo. Pradžiuginai, sūnau, iš 4500 metrų Elbruso aukštybių. Mes ir nepagalvojome, kad kalnuose gali būti neryšio zona. Linkime laimingai nusileisti, neverta ilgai tampyti likimo už ūsų. Ir nebepatek į neryšio zoną. Laukiame sugrįžtant namo.