← Atgal

Sodininkas UŽRAŠAI

Sukurta: 2007-05-20 13:07:38

"Rašydamas visiškai negalvoju, kokia tai tema, ką noriu pasakyti. Galbūt atsirado daugiau tikroviškumo, nors šis žodis nėra visai geras, naujų įvaizdžių, vaizdinių.
Dabar mano eilėraščių kalba gal proziškesnė, mažiau intonuotų dalykų, žaidimo, mažėja rimo. Pastebėjau, kad nebesinori rimuoti, nors anksčiau tai mėgau daryti. Su amžiumi ateina tokia nuotaika, kai ne tik poezijoje, bet ir gyvenime svarbiausi tampa konkretesni dalykai.
Man atrodo, labai dirbtinis dalykas - demonstruoti savo išmanymą. Aš tai stengiuosi slėpti. Man tokia pozicija nelabai patinka. Jos galima labai daug prirašyti ir nieko nepasakyti. Man svarbiau priartėti prie esmės."
MARCELIJUS MARTINAITIS

Sukurta: 2007-05-19 12:43:12

Parnaso pakalnėjė ne tik pegasai, bet ir asilai ganosi.

Sukurta: 2007-05-16 12:02:39

Vakar diena prasidėjo ir baigėsi nelinksmai. Ačiū nakčiai, atgaivinusiai ir atsivedusiai malonų rytą, o gal ir visą dieną...

Sukurta: 2007-05-13 13:41:38

Kai labai gerai sekasi nesąžiningiesiems, ir sąžinės likučių dar turintys stengiasi jais atsikratyti.

Sukurta: 2007-05-10 00:24:38

Laikas skrieja, o mes stengiames jį aplenkti pėstute.

Sukurta: 2007-05-03 22:23:37

Širdies neišleisi atostogų.

Sukurta: 2007-04-29 13:00:28

Nors mano širdužė iš pat ryto bandė šokti "polkutę", bet sutartu laiku paskambinau į Kauną pasiligojusiai mamai. Išgirdęs jos pažvalėjusį balsą labai apsidžiaugiau, kad Aukščiausiasis nutarė jai prailgintį gyvenimėlį. Su neslepiamu džiugesiu balse ji man papasakojo, kad su malonumu deklamuoja vaikystėje ir jaunystėje išmoktus ir net nežinia iš kur į galvą šaunančius savus ei9lėraščius... Būčiau jam dar labjau dėkingas, jei Jis suteiktų jai galimybę vėl ir ant kojų atsistoti. Tačiau nedrįstu ir nesiruošiu prašyti neįmanomų malonių. Puikiausiai suprantu, Viešpatie, kad viskam yra ribos...

Sukurta: 2007-04-25 23:00:48

Nesu tikras, bet man pasirodė, kad paprasti Rusijos žmonės, palydėdami savo pirmąjį prezidentą Anapilin, nuoširdžiai jo gedėjo, o oficialūs asmenys, tik vaizdavo gedinčius. Nors ką gali žinoti, gal prieš telekamerą ašarojantis taip pat tik vaidino, o net ašarėlės nenubraukęs žmogus jautė daug didesnę širdgėlą už verkiantį...

Sukurta: 2007-04-23 14:12:51

Sveikata - ledas, kuris greičiausiai tirpsta senatvės saulėje.

Sukurta: 2007-04-17 15:40:42

Rytą nuotaiką pagerino plačiai išsišiepusi saulė, o prieš valandėlę - kolegų bičiuliškos žinutės. Sveikatos Jums visiems ir kuo daugiau džiugių gyvenimo akimirkų :)