← Atgal

Besparnis angelas UŽRAŠAI

Sukurta: 2007-11-14 21:29:55

"Vakar diena yra istorija. Rytojus - paslaptis. Šiandiena yra dovana. Štai kodėl tai vadinama dabartim!" - tai ne aš sugalvojau... Tiesiog citata. Kieno? nežinau...
man istorija niekad nepatiko, dovanas priimu labai atsargiai, paslaptys - vilioja, bet geriau jau be jų.... Po galais - aš turiu dabartį! Aš pati pasidarysiu dovaną sau, ir tokią, kokia man patinka. :) O istoriją - paliksiu Šapokai...

Sukurta: 2007-11-12 22:14:30

Baigiu "užsismaugti datomis"... Aš nie zlapamiatnaja, ja prosto očenj zlaja i u menia očenj charošaja pamiatj... :)

Sukurta: 2007-11-11 16:22:00

Tiksliai žinau, kad po darbo savaitės seka 2 dienų savaitgalis... Tai kur po galais mano šeštadienis????????????

Sukurta: 2007-11-08 11:59:26

Girdi? Ką sakau?
Šąla pirštai...
Stiklo kumšty
gegutė miršta -
tik po gaubtu,
sūpuoklėse laiko,
dar sekundę paskutinę sulaiko:
Akimirka atodrėkiu virsta...
Išgerk su manim kasdienybę tirštą...
Akimirka, kuri išmuša iš vėžių, pažadina iš miego, ir priverčia vėl prisiminti... Nors niekad ir nebuvau pamiršus...

Sukurta: 2007-11-06 21:54:45

Kai profesija tampa gyvenimo būdu, tuomet reikia keisti profesiją...
Dėkavoju Dievui, kad namo profesijos neparsinešu, ji negyvena mano namuose... gal todėl, kad neįrengiau jai kambario? O gal mano gyvenimo būdas prieštarauja profesijai? Nors tiek gerai. Velniškai pavargau. Taip pavargau, kad net nerandu žodžio šiai būsenai apsakyti. Nežinau, kokio stebuklo reikia, kad bent kruopelytę pakeisčiau to, kas mano viduj ir to, kas supa mane...

Sukurta: 2007-11-05 09:03:07

Prisvajotas rytojus primena rojų...
Bet norėčiau truputį dar skaistykloj pabūti...... :)

Sukurta: 2007-11-04 12:52:35

Tavy susipjovė du šunys pikti:
Baltas ir juodas. Savęs nejauti?
Ir kaip beatsuktum mėnulio veidą -
Neapšviesta jo pusė tamsa susižeidžia...
Turbūt reikia daugiau žvaigždžių iš visų mėnulio pusių??? Ir kodėl baltas šuva dabar toks piktas???

Sukurta: 2007-11-02 11:28:24

Triušis tavy
Svajonėm maitintas
Realybės kąsniu
Sužvėrėjo užspringęs.

Ir Tu nebe Tu...
Tik triušio pagailo,
Vargu, ar pavyks
Atgaut savo kailį...
Niekaip nesuprantu: kaip vyriškos giminės atstovas gali nerasti savy jėgų ir savigarbos išdidžiai pasitraukti nuo durų, kurios jam užsitrenkė prieš nosį???? Kam reikia į tas duris spardyt, ant jų spjaudyt ir kaišioti e-mail ir sms pro durų plyšelius????

Sukurta: 2007-11-01 12:19:15

nemoku būti princese:
ir tegaliu tiktai tiese
išbrėžt nuo A iki B(ė)
svajodama apie C(ė)...

Sukurta: 2007-10-30 15:45:10

Dviveidžių atspindžių vitražuos
tik melas išgyvena. Ir atgręžęs
realybei savo iškreiptą kampą
Žmogystų dalimi tampa...