← Atgal

Besparnis angelas UŽRAŠAI

Sukurta: 2010-05-23 14:52:57

Ar milijonas yra daug? o vienas - ar gali būti mizerniai mažai? Jei man kas trečias europietis duotų po vieną centą (juk tai mažai) aš turėčiau daug... Tikrai laimės nepirkčiau (juk už pinigus jos nenupirksi ;) ) aš tik nusipirčiau.... hmmm... bent keturių problemų sprendimus... Tai bent išmąsčiau:statistiškai-matematiškai-savananaudiškai-egoistiškai... Na, bet bent jau esu savikritiška... ;)

Sukurta: 2010-05-16 23:38:58

Mano balkone, ant gražiųjų grindų apsivertęs sparnais į apačią guli vabalas. toks "giga" sulig mano mažuoju piršteliu.... Kas per mutantas? Ir dar maskatuoja savo siaubūninėm siūlinėm kojom... Gal jis E prisiėdęs, kad tokiu patapo? Fui, kokia bjaurastis. Belieka tikėtis, kad rytoj ryte jo nerasiu, nes man tokio kaimyno tai šimtas metų nereikia...

Sukurta: 2010-05-08 22:01:22

Kai lyja truputį per daug,
O sniego - ryškiai per maža...
Kai ledas upe išplauks:
Išlaukimas pateikia grąžą:
Tūkstančiai saulių sušildo,
Kvėpuoti lengva, neskauda...
Dienų lašai neprailgę
Ir naktys jau neberauda...
Užmiega plaukuose vėjai,
Ant blakstienų rąžosi rytas,
Iš vakar skaudžiai išėję,
Atgręžiam veidą kitą...

Sukurta: 2010-03-12 12:09:30

Labai didelis ačiukas visiems už gimtadieninius sveikinimus :) dėkui, kad nesu pamiršta... Juk aš dar rašysiu, tik kai mano įkvėpimas sugrįš.... tikiu, kad grįš. :)

Sukurta: 2008-09-11 14:54:09

Kai šitiek išlaukta - nebeverta laukt,
jei tai, ko buvo per maža virto "perdaug"...
Kai negaliu pasakyti aiškiai tai, ką noriu pasakyti, tai prišneku filosofijom.... o filosofija toks mokslas, kuris paaiškina bet kokius dalykus...

Sukurta: 2008-09-06 00:23:26

Jei per vieną dieną iškyla keletas egzistencinių-filosofinių klausimų, tai ką tai galėtų reikšti? Ar, kad pervargau? Ar, kad subrendau? Ar, kad nuprotėjau?
Norėčiau, kad diagnozė būtų: PERVARGIMAS........... Tuomet tai praeis... ryt būsiu AŠ ir aš būsiu sveika. :)

Sukurta: 2008-06-27 19:30:51

Išvažiuoju ten, kur atostogos įgauna miško žemuogių kvapą, kur vėjas žaidžia laibuose meldų stiebeliuose ir kur saulė leidžiasi tiesiog akių vyzdžiuose: mano ir...
Pasiilgsiu Jūsų visų. Grįšiu... :)

Sukurta: 2008-06-17 12:26:32

Mėginau (po daugkartinio jos pasiklausymo) išsiversti lietuviškai vieną MakSim dainą:

Jau įpratau gyventi tavimi:
užmigt, nubust ir jaust
kaip ne su manimi
tu rytui atsimerki.
Pro langą taip plačiai atvertą
tik įkvepiu mus skiriančios erdvės.
Girdi? Šį orą liovėsi skaudėt...

Sukurta: 2008-06-05 13:31:24

Turiu daugybę planų, daugybę idėjų, daugybę valandų, kurios tik mano ir jas galiu skirti tik sau, daryti ką noriu aš: tingėti, miegoti, eiti bet kuria kryptim, neatsiliepti telefonu, netikrinti e-mailinio pašto, iškvėpuoti gamtoje geles ar medžius, aplankyti draugus ir t.t. (egoistiška?).... ne. visa tai - vadinama ATOSTOGOMIS :) štai ką turiu.

Sukurta: 2008-04-20 13:10:44

Kai tavo miestas liks už nugaros,
pritemę stiklo žvilgsniai
surinks šešėlius ir languos
teliks tik nupirštuotais žinsniais
kadaise spalvintas Laukimas.
Dar truputėlį gyvas...