← Atgal

Naujienos

Meilės muzikos ir poezijos vakaras „Sielos dainos“

Autorius: Goda | Sukurta: 2014-11-14 18:27:16 | Komentarai: 0

Lapkričio 21 d. kviečiame Jus sušilti meilės muzikos ir poezijos vakare „Sielos dainos“.  

Rudens haiku-haiga konkurso „Aksominis ruduo“ 2014 rezultatai

Autorius: Goda | Sukurta: 2014-10-23 15:08:29 | Komentarai: 6

Spalvingas ir saulėtas ruduo džiugino – 24 autoriai atsiuntė konkursui net 59 trieilius. Ačiū visiems dalyvavusiems. Pažvelkime, kokiais balsavimo rezultatais pasibaigė daugiau nei mėnesį trukęs haiku - haiga konkursas „Aksominis ruduo“.

Filologijos Ruduo 2014

Autorius: | Sukurta: 2014-10-24 18:51:46 | Komentarai: 0

Mielas žmogau, ar literatūra ir eilės tau nesvetimos? Ar lieji susikaupusias mintis lapuose? O gal ketureiliai yra tai, kas užima didžiąją dalį tavo konspekto paraščių?  Ar manai, kad tavo rankraščiai yra pasiruošę išvysti dienos šviesą? Tuomet šis kreipimasis į Tave! 

Proza skaitoma rudenį du konkursai

Autorius: Goda | Sukurta: 2014-10-14 09:30:20 | Komentarai: 2

Skelbiamas trumposios prozos tekstų konkursas „Miškais ateina ruduo“ / M. Katiliškis / Lapkričio 7 d. baigiamuose „Proza skaitoma rudenį“ skaitymuose vyks žaibiško rašinio konkursas.  

Rudens haiku konkursas 2014

Autorius: Goda | Sukurta: 2014-09-14 08:11:04 | Komentarai: 8

Argi ne žingsniuojant rudeniu, jautriau stebime, vis dažniau klausomės siela, kad suvoktume save, surastume ir pažintume savo savastį, savo vienatvę, o tuomet bene gražiausiai ir brandžiausiai atsiveria būties poezija?.. Ruduo ir haiku – spalvų, jausmų, gamtos, filosofijos mišinys, keliantis kontrastiškumo įspūdį – tokia artima paralelė... Haiku kūrėjai ir besidomintys haiku kviečiami dalyvauti Rudens haiku-haiga konkurse „Aksominis ruduo“.

Tado Žvirinskio poezijos knyga „Užrašai ant receptų"

Autorius: | Sukurta: 2014-09-23 08:19:12 | Komentarai: 2

Rugsėjo 25 d. (ketvirtadienį) 18 val. Austrų literatūros skaitykloje (Trakų g. 10, II a.) pristatoma nauja Tado Žvirinskio poezijos knyga „Užrašai ant receptų".  

Juozo Žitkausko antrosios poezijos knygos sutiktuvės

Autorius: | Sukurta: 2014-09-04 15:59:36 | Komentarai: 2

Rugsėjo 10 d. (trečiadienį) 18 val. Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešosios bibliotekos konferencijų salėje bus pristatoma antra Juozo Žitkausko (Kapčiamiesciecis) poezijos knyga „Budintis kalendorius”. Autorius labiau žinomas kaip aktyvus kultūros darbuotojas, surengęs ne vieną literatūros, dainuojamosios poezijos renginį.  

Tarmiškos kūrybos atranka almanachui

Autorius: | Sukurta: 2014-08-08 15:11:44 | Komentarai: 0

Kūrėjų klubas „Žaliažolė" ir leidykla „Diemedis" organizuoja tarmiškai parašytų kūrinių atranką naujam periodiniam almanachui, kurį planuojama išleisti spalio mėnesį. Kūriniai bus atrenkami iki rugsėjo 15-os dienos.  

Konkurso „Tyla” rezultatai

Autorius: Vaja | Sukurta: 2014-08-25 22:04:36 | Komentarai: 6

Skelbiame lyrikos ir fotografijos konkurso rezultatus.

Lyrikos ir meninės fotografijos konkursas „Tyla“

Autorius: Vaja | Sukurta: 2014-07-15 16:25:07 | Komentarai: 29

Sveiki, vasarotojai… vėl konkursas! Vidurvasaris. Viskas juda, kruta, putoja ir klega... Bet gal norisi kartais pabūti ir nuošaly? Tada savo mintis ir širdis prašom išleisti į konkursą „Tyla“. Bendras pavadinimas sieja lyrikos ir meninės fotografijos konkursus, taigi kviečiame kurti eiles ir fotografuoti tylą.