← Atgal

Naujienos

Sveiki gyvi! Naujausios žinios apie novelės konkursą „Siužetas“!

Autorius: Pakeleivis | Sukurta: 2014-04-14 16:48:03 | Komentarai: 4

Kūriniai – aštuoni... Visgi pasiremti sena tradicija – nesulaukus  bent dešimties dalyvių, konkursą laikyti neįvykusiu –  pasirodė neteisinga ir netikslinga. Konkursą laikome įvykusiu! Tiesa, aplinkybės šį tą ir pakoregavo, o būtent: ant nugalėtojų pakylos – ne trys.  

VII respublikinio tarmiškos kūrybos konkurso rezultatai

Autorius: Cieksas Žalbungis | Sukurta: 2014-04-06 16:11:27 | Komentarai: 5

Sveikiname nugalėtojus!

Pavasaris ir proza? Taip, konkursas!

Autorius: Pakeleivis | Sukurta: 2014-03-14 20:52:52 | Komentarai: 1

Visus, kurių į sodus, daržus ar bendro pobūdžio pavasarines atsipalaidavimo atostogas dar neišviliojo saulutė ir lyrika, kviečiame į novelės konkursą „Siužetas“.   Ar reikia priminti, kad novelė – tai glausto pasakojimo prozos kūrinys, kuriam būdinga intriguojanti fabula, netikėta atomazga, veikia nedaug personažų, konfliktas vientisas… Žinote.

VII tarmiškos kūrybos konkurso baigiamasis renginys Raudondvaryje

Autorius: | Sukurta: 2014-04-01 10:14:29 | Komentarai: 3

Balandžio 5-ą dieną sužinosite VII respublikinio tarmiškos kūrybos konkurso nugalėtojus. Komisija įvertino konkursui pateiktus kūrinius. Į baigiamąjį renginį atrinkti šešių autorių kūriniai, kuriuos išgirsite ir sužinosime nugalėtojus Raudondvaryje.

Respublikinis haiku konkursas „Valtys kopose“

Autorius: Goda | Sukurta: 2013-12-27 09:39:31 | Komentarai: 5

Lietuvos Rašytojų Sąjungos Klaipėdos skyrius ir vertėjas, orientalistas Vytautas Dumčius skelbia haiku konkursą „Valtys kopose“. Konkursas skiriamas literatūros patriarcho Kristijono Donelaičio jubiliejiniams metams paminėti. Konkurso sąlygos: http://klrasytojai.files.wordpress.com/2013/10/konkurso-sc485lygos.pdf  

Palemone „Lygiadienio giesmė 2014“

Autorius: | Sukurta: 2014-03-18 12:59:33 | Komentarai: 2

Kovo 21-ąją, Pasaulinę poezijos dieną, 14 val. S. Nėries memorialiniame muziejuje Palemone (S. Nėries g. 7, Kaunas) vyks Lietuvos nepriklausomųjų rašytojų sąjungos aštuonioliktasis vieno eilėraščio konkursas „Lygiadienio giesmė 2014“.

Septintasis tarmiškos kūrybos konkursas

Autorius: | Sukurta: 2014-01-21 11:09:45 | Komentarai: 12

Maloniai kviečiame dalyvauti septintajame tarmiškos kūrybos konkurse, kurį rengia Etninės kultūros globos taryba prie Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Etninės kultūros draugijos Tarmiškos kūrybos grupės Rytų aukštaičių sambūris, Kauno rajono Raudondvario kultūros centras ir kūrėjų klubas „Žaliažolė“.   

Haiku konkurso „Haiku žiemos paveiksluose 2014“ rezultatai

Autorius: Goda | Sukurta: 2014-02-28 09:18:51 | Komentarai: 3

Kartu su paskutine žiemos diena sulaukėme ir mėnesį trukusio haiku konkurso „Haiku žiemos paveiksluose“ rezultatų, kai patys autoriai balsavo už labiausiai patikusius trieilius el. paštu, nežinant autorių. Labai ačiū visiems rašiusiems trieilius konkursui ir nuotraukų autoriams. O kokius potyrius ir kokias sąsajas sukėlė trys paveikslai, pažvelkime dar kartą.

Žaidimas „Leiskite pakviesti...“

Autorius: | Sukurta: 2014-02-09 15:15:17 | Komentarai: 18

Artėja vasario 14 diena. Šia proga norėtume pakviesti į kūrybinių šokių vakarėlį „Leiskite pakviesti...“.  

Rūtos Mataitytės (Laukinės Obels) LAIŠKAI Knygų mugėje

Autorius: | Sukurta: 2014-02-19 08:41:47 | Komentarai: 3

Mielieji, kviečiame Jus į Rūtos Mataitytės knygos „Laiškai“ pristatymą, kuris įvyks vasario 21 d. (penktadienį), 20 val., 3.2 salėje, 15-osios tarptautinės Vilniaus knygų mugės metu, Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilniuje.