← Atgal

Naujienos

Lyrikos ir meninės fotografijos konkursas „Tyla“

Autorius: Vaja | Sukurta: 2014-07-15 16:25:07 | Komentarai: 29

Sveiki, vasarotojai… vėl konkursas! Vidurvasaris. Viskas juda, kruta, putoja ir klega... Bet gal norisi kartais pabūti ir nuošaly? Tada savo mintis ir širdis prašom išleisti į konkursą „Tyla“. Bendras pavadinimas sieja lyrikos ir meninės fotografijos konkursus, taigi kviečiame kurti eiles ir fotografuoti tylą.  

Šeštoji kūrybinė ŽŽ stovykla Mosėdyje

Autorius: | Sukurta: 2014-05-01 19:39:16 | Komentarai: 19

Mus jau apkabino vasara. Ji dažniausiai asocijuojas su laisvu laiku, skirtu poilsiui ir pramogoms. Svetainės ŽaliaŽolė.lt gyvenime kūrybinės vasaros stovyklos jau tapo tradicinėmis. Ruošiames susitikimui Mosėdyje.

Eilėraščių ir vaizdų konkursai — kviečiame dalyvauti!

Autorius: | Sukurta: 2014-05-31 13:03:07 | Komentarai: 7

Kodėl akmuo? Todėl, kad liepoje keliausime į kūrybinę stovyklą Mosėdyje, o ten tiek ir tiek akmenų... Akmuo — tai amžinumo, stiprumo simbolis. Reiškia dvasinį sunkumą, sielvartą, — teigiama vienur, kitur galime sužinoti dar visokiausių įdomybių, o ir mūsų tautosakoje akmuo nėra pamirštas. Taigi siūlome pastudijuoti akmenų pasaulį ir išbandyti savo kūrybines galias.  

Konkursų apie akmenis rezultatai

Autorius: | Sukurta: 2014-07-07 08:06:28 | Komentarai: 8

Mėtėme ir gaudėme akmenukus. Vaizdais ir žodžiais. Turbūt ne vieną ši tema ėmė nuolat persekioti, nes ir konkursuose nedalyvavę autoriai pradėjo ieškoti akmenų. Kartais visai sveika taip pasilavinti, ypač kai savaiminės temos (įkvėpimo padiktuotos) pradeda kartotis.

Knygos „Vilkas šalia mūsų durų“ sutiktuvės Kaune

Autorius: | Sukurta: 2014-07-09 19:17:48 | Komentarai: 4

Liepos 10 d., ketvirtadienį, 16 val. Lietuvos politinių kalinių ir tremtinių sąjungos salėje (Laisvės al. 39, II a, Kaune) vyks knygos „Vilkas šalia mūsų durų“ (apie 37 m. tremties Sibire kančias) sutiktuvės. Į renginį atvyksta autorė Jura Reilly, literatūros m. dr. Ted Reilly (Australija), jame taip pat dalyvaus knygos vertėja ir redaktorius, koncertuos etnografinis ansamblis „Sūduva“. Bus galima įsigyti knygą (20 Lt) ir čia pat gauti įsimintiną autografą.
 

Medžio pastelių paroda Joniškyje

Autorius: | Sukurta: 2014-06-24 20:58:46 | Komentarai: 2

DEBESŲ KLAVYRAIS

Pagulbio atlaidai — amžina poezijos muzika

Autorius: Cieksas Žalbungis | Sukurta: 2014-05-28 21:41:11 | Komentarai: 3

Poezijos konkursas „Dešimto Pagulbio ekspromtas“, Klausysimės, įvertinsime, apdovanosime. https://www.facebook.com/events/695992503778337/?source=1 Kviečiame!

Viktoro Žilinsko pastelių paroda „Debesų klavyrais “

Autorius: Goda | Sukurta: 2014-05-21 08:16:08 | Komentarai: 7

Gegužės 22 – birželio 11 dienomis Kauno apskrities viešojoje bibliotekoje, Radastų g. 2., IV a. foje, vyks Viktoro Žilinsko (Medis) jubiliejinė pastelių paroda.

Respublikinio haiku konkurso „Valtys kopose“ rezultatai

Autorius: Goda | Sukurta: 2014-05-19 15:49:02 | Komentarai: 1

2014 m. gegužės 16 d. komisija: Vytautas Dumčius, Daiva Molytė Lukauskienė, Danielius Milašauskas, Goda V. Bendoraitienė ir Juozas Šikšnelis trumpai pasiginčijus išrinko konkurso laureatus. http://klrasytojai.wordpress.com/

Pozityvas-negatyvas

Autorius: | Sukurta: 2014-04-16 09:48:16 | Komentarai: 5

Balandžio 17-ą dieną, 12-ą valandą, kviečiame užsukti į mūsų renginį...