← Atgal

Kūriniai

Autorius:
Aiškiaregė

Pagal jį

Kategorija: Poezija » Eilėraštis

Sukurta: 2007-08-29 19:22:37

Komentarai: 5

Autorius:
giedrex26

Sukurta: 2007-08-29 16:25:08

Komentarai: 1

Santrauka:

Iš eilėraščių ciklo to paties pavadinimo M.K.Čiurlionio paveikslui.Tai vienas iš skausmingiausių šio ciklo drobių.Supratau, kad vaikus leisti į tokią mokyklą pavojinga - vieną dieną gali jie namo iš jos nesugrįžti - mokyklos direktoriui, kuris tiesiog trykšta kraugeriška, liguista neapykanta, nesunku suorganizuoti tai.Apie savo vaikų situaciją parašiau Lietuvos Švietimo Ministrui.Tuo metu šiai Ministerijai dar vadovavo labai aukštos kultūros Žmogus- Šviesulys.Į mano pareiškimą buvo reaguota jautriai ir operatyviai.Atvykus iš Vilniaus komisija rado ir daugiau labai grubių pažeidimų - mokyklos direktorius buvo atleistas iš pareigų. Prieš tai jis dirbo tardytoju,dabar vėl grįžo tardyti žmones toliau...
Tačiau baisus debesis tik sutirštėjo virš mano namų.Pasirodo tas direktorius buvo pusbrolis labai įtakingo veikėjo iš elito,dargi bendrapavardis...Teroras prieš mano šeimą pasidarę dar baisesnis. Švietimo Ministerijoje mane kuravo labai geras žmogus,jis patarė kol kas mokyti vaikus namuose, suteikė daug metodinių žinių, literatūros, tačiau vaikai buvi ištremti iš kolektyvo,nebuvo draugų,mokytojų ir daug ko, ko jiems negalėjau duoti - buvo baisiai skaudu. Vyliausi,kad tai laikinai,kad grįšim į gimtąjių Kauną...net nesapnavau,kad dar teks pamiškėj lentinėj būdelėj su vilkais pagyventi...Juodas, juodas, juodas pasaulis su slėpingais žudymais,su sprogdinimais, gaisrais ir visokiomis keistomis nelaimėmis tvyrojo aplink su savo gedulo ženklais...

Autorius:
Karsanata

Sukurta: 2007-08-29 16:15:59

Komentarai: 3

Santrauka:

Rusiskai. Na ir siaip po ilgokos pertraukos, na ir siaip, tiesiog blykstelejimas. ;)

Autorius:
pantera

***

Kategorija: Jausmai

Sukurta: 2007-08-29 14:50:25

Komentarai: 4

Autorius:
herbera

Sukurta: 2007-08-29 13:32:25

Komentarai: 4

Santrauka:

Vaikystės nostalgija...

Autorius:
klevas

Sukurta: 2007-08-29 11:44:43

Komentarai: 6

Santrauka:

Suaugusiam kūdikiui:)

Autorius:
ta_pati

Sukurta: 2007-08-29 10:57:28

Komentarai: 2

Autorius:
krizteen

***

Kategorija: Poezija » Eilėraštis

Sukurta: 2007-08-29 09:14:07

Komentarai: 1

Autorius:
Tikras Dearnis

Invazija (8)

Kategorija: Proza » Fantastika

Sukurta: 2007-08-29 01:41:04

Komentarai: 1

Santrauka:

Pagaliau nors ir vangiai pradedu dėstyti šios istorijos tęsinius. Pradžia trumpoka. Rekomenduoju paskaityti ankstesnes dalis, kad nekiltų bereikalingų klausimų.

Sukurta: 2007-08-29 01:09:18

Komentarai: 4

Santrauka:

Kartais nesimiega