← Atgal

aizbergas UŽRAŠAI

Sukurta: 2008-02-21 13:11:15

Kai kurie žmonės taip pritriukšmauja savo gyvenimus, kad net jiems mirus dar ilgai negali patikėti, kad jie išėjo. O kai kurie gyvena taip tyliai, kad net negali patikėti, jog jie gimė. Mirus jiems, nevirpteli net drebulės lapas. Klausimas - kas geriau? Atsakymas - tyliau važiuosi, toliau nukaksi.

Sukurta: 2008-02-20 08:00:35

Vakar vakare gavau sms: Jegorka (Letovas) mirė.
Iki šiol sunku patikėti, bet faktas. Amžinas pavasaris vienutėje. Amžiną atilsį+++

http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/74440

Sukurta: 2008-02-20 07:58:30

Vakar vakare gavau sms: Jegorka (Letovas) mirė.
Iki šiol sunku patikėti, bet faktas. Amžinas pavasaris vienutėje. Amžiną atilsį+++

Sukurta: 2008-02-19 07:37:39

Pasaulyje yra daug nepriklausomybės dienų, tačiau tikriausia nepriklausomybės diena - tai Velykos.

Sukurta: 2008-02-07 08:44:03

Tobulybė yra ne tuomet kai nebėra ką bepridėti, o tuomet, kai nebėra ką ir beatimti (Exupery).

Sukurta: 2008-01-30 09:44:57

Senas valdininke, sėdįs čionai dabar šalia manęs, tau niekas niekad nepadėjo pabėgti iš to kalėjimo, ir tu dėl to nekaltas! Tu susikūrei ramybę, kaip ir tie termitai, užsimūrydamas visas angas į šviesą. Tu susirietei į kamuolį miesčioniško gyvenimo ramioje buityje, rutinoje, dūsti savo provincinio gyvenimo prietaruose, tu pasistatei šią sienpalaikę nuo vėjų, potvynių ir žvaigždžių. Tu nenori sielotis ir spręsti didelių problemų, tu vos benutuoki, kad esi žmogus. Tu nesi klajojančios planetos gyventojas, tu sau neuždavinėji klausimų, į kuriuos nėra atsakymo: tu esi tik paprastas Tulūzos miesčionis. Niekas tavęs nesulaikė, kol dar buvo metas. Dabar jau tas molis, iš kurio tu esi nulipdytas, sudžiūvo ir sukietėjo, ir niekas nebepažadins tavyje miegančio muzikanto, poeto ar astronomo, kuriuos iš pradžių gal ir jautei savo sieloje.

Antoine de Saint-Exupery „Žemė, žmonių planeta“.

Sukurta: 2008-01-10 08:02:48

"Bet aš, aš sakau, kad tobulybė yra mirusiųjų dorybė. Kopimas kaip trąšas panaudoja blogus skulptorius ir blogą skonį. Aš netarnauju tiesai pasmerkdamas mirti klystančiuosius, nes tiesa susiklosto einant nuo klaidos prie klaidos. Aš netarnauju kūrybai pasmerkdamas mirti tą, kuriam nepasisekė jo kūryba, nes kūryba susiklosto einant nuo nesėkmės prie nesėkmės." (Exupery, "Citadelė").

Sukurta: 2008-01-07 13:48:53

С Рождеством Христовым!

Sukurta: 2007-12-05 07:53:53

Kartą Arsenijų Didijį, gyvenusį atsiskyrėlio gyvenimą, bandė pavyti vienas atsitiktinai užklydęs žmogus: "Sustok, aš dėl Dievo tave vejuosi!" - šaukė jis. "O aš dėl Dievo nuo tavęs bėgu", - atsakė Arsenijus Didysis.

Sukurta: 2007-11-27 08:02:43

Egipte neauga beržai.