← Atgal

aizbergas UŽRAŠAI

Sukurta: 2007-08-23 08:22:52

Kuo žmogus labiau pūna viduje, tuo jis labiau dailina savo išorę.

Sukurta: 2007-08-17 08:27:40

Nereikia ieškoti ramybės sau pačiam. Tikroji ramybė atsiranda tuomet, kai suteikiame ramybę kitiems.

(Tėvas Paisijus Šventakalnietis)

Sukurta: 2007-07-12 08:24:42

Į dangų kylama ne žemišku pakilimu, o dvasiniu nusileidimu (Tėvas Paisijus Šventakalnietis).

Sukurta: 2007-06-20 10:37:47

Pergalė

Mano siela – užakusi kūdra,
Primuški mane, jei gali,
Lai staugia Lochneso lachudra
It kiaulpienė itin gaji.

Lai amžiams iš jūros pradingsta
Pašarvotas Leviatanas,
Sekundei upokšniai sustingsta,
Kai trykšta amžinybės fontanas...

2007 06 17

Sukurta: 2006-12-13 11:58:56

2006 m. gruodžio 3 d. 22:00 gimė pirmagimis sūnus Elijas. Galite sveikinti :)

Sukurta: 2006-07-18 15:39:02

Jei visi tave giria, nuolatos apipila saldžių deminutyvų dušu, lygina kiekvieną kilimo, kuriuo tu eini, raukšlę - verta susimąstyti, kad netyčia jais nepatikėtum. Jei nėra tų, kurie tavęs nekenčia visa širdimi, gali būti, jog esi per daug diplomatiškas, o nuo diplomatiškumo iki padlaižūniškumo ne taip jau ir toli. Čia reikia būti labai atsargiam. Linija itin plonytė, perėjimas nepastebimas, neakivaizdus.
Jei prieš tavo nosį dažnai šmėkščioja agresijos kirviai - svarbu išlaikyti pusiausvyrą, ramybę bei rimtį, nors tai ir nelengva. Tačiau tai geras ženklas, reiškiantis, kad tavo širdyje yra (gali būti) šviesos šaltinis arba jo užuomazga, o piktosios jėgos visomis pastangomis bando jį neutralizuoti, užgesinti, įvelti į chaosą, įklampinti į neišbrendamą tamsybę.
Teisingas aštrus liežuvis arba nuolankus mąslus gailestingas tylėjimas labai dažnai užsitraukia tokią pačią grubaus brutalaus agresyvumo nemalonę. Svarbiausia - grūdintis.

- - - - - - - - - -

Provincialus polinkis į beatodairišką materialių vertybių siekimą, socialinio nepilnavertiškumo kompleksas, nuolatinių narciziškų varžytuvių impulsas kartais užgožia net ir įstabiausią miestietišką prabangą. Tačiau visi jie nežmoniškai, tiksliau sakant, žmoniškai pigūs. Visus iki vieno galima pigiai nupirkti, įsigyti. Tai paprasta, kaip apmyžti du pirštus. Patys kalti. Jie nori būti perkami. Svarbu, kad mokėtumei rinkos kainą. Bent jau savigarbą, nekalbant apie kitus aukštesnius bei gilesnius dalykus, tenka įtraukti į Raudonąją knygą.

Sukurta: 2006-06-06 19:36:31

Vaivorykštės koalicija
Proveržio koalicija
Išvaržos koalicija
----------------------------

MAN TAI LABAI POETIŠKA! :)

Sukurta: 2006-04-03 19:30:12

Apvalyk mane yzopu

Tu klausi: kodėl man ir vėl nepavyksta? Atgimti iš naujo. Vaiskiais pumpurais sužaliuoti. Bet ar pameni kadaise duotąjį įžadą be gailesčio senąsias šaknis iškapoti? Tačiau ir vėl buvai tu gudresnis: juk nostalgiškai gaila iškirsti tai, kas patogiai visomis šaknimis į kūną įaugę. Tad kur kas patogiau patyliukais, neskaudžiai pašvinkusias šakneles kai kurias apkapoti, o pačią giliausiąją šlykščiąją šaknį palikti toliau sau laimingai bujoti.

Eilinį kartą tu siūlai pats sau kompromisą: na dar vieną sykį (juk niekas nemato) ant to pačio skaitmens visus grašius pastatysiu, o tuomet jau eisiu namo... bet išeiti kur kas vis sunkiau ir sunkiau. Vis tirštėja ir tirštėja smala. Ant puodo dugno vis klampiau ir klampiau. Ar dar kas nors panorės ištiesti baltąją pirštinę, jog ištrauktų tave? Juk taip ilgai juokėsi puodas, kad katilas juodas. Vos nesusprogo iš juoko...

Pigaus ir greito dvasingumo įklotai (tik bakst, ir viskas). Plasnoja gležnučiais sparneliais. Skraidau net ir tomis dienomis. Aš neskrisiu į Indiją Budos ieškoti. Ir nesimokinsiu stovėt ant galvos (tiesiog, tai ne man), nes ir kojomis žmogiškai vaikščiot vis dar nemoku.

Vieną penktadienį, galbūt sekmadienį, po vėjuotų klastingų kelionių, aš norėčiau vėlei sugrįžti į jaukią tavo užuovėją. Be jokių neramių abejonių. Šventoji Paraskeva, norėčiau, kad ir vėl kiekvienam tikrosios dvasios pritvinkusiam tavo kamputy skambėtų liturgijos žodžiai: „...apvalyk mane yzopu ir būsiu švarus, nuplauk mane ir būsiu baltesnis už sniegą...“.

Sukurta: 2006-02-08 13:30:18

Aukštas ketvirtas. Viršutinis. Kažkas nuo stogo kasė sniegą. Kodėl? Nežinau. Gal ir dėl praktinių sumetimų. Bet buvo nuostabu! Tarsi po Niagara. Tik ne iš vandens. O iš sniego purslų, snaigių fejerverko arba snieguotos Kometos uodegos. Nesvarbu kaip pavadinsi. Turbūt artėja pavasaris.

Sukurta: 2006-01-19 13:35:17

Dar nenupuošta eglutė. Palaipsniui pati nusipuošia. Už lango žemiau 20-ies. Giedra, tyra diena. Langai genialiai išraižyti įvairiausiais raštais: viename iš langų žuvų griaučiai kartu su lediniais drugeliais kyla viršun. Galėtų atšalti iki - 72 laipsnių Celsijaus. Tokios dienos man patinka. Egoistiška. Bomžams ir benamiams visai turbūt nepatinka. O kuo aš ne bomžas ir ne benamis?