Santrauka
"Anubis savo šuniška nosimi apuosto žmones ir tik tyrai kvepiančius praleidžia į Mirusiųjų karalystę. Manoma, kad tai viena iš priežasčių, kodėl egiptiečiai dėdavo į mirusiojo kapą kvepiančių žolelių..."
Santrauka
Transformacija ir keitimosi menas – neatsiejamas nuo asmenybės tobulėjimo arba esybės tobulumo išgryninimo. Kai perleidi per save pagyras, kritiką, nuomones, primestus ar prisimestus reikalavimus, lūkesčius... prieini tą ribą, kai arba lieki toks pats su visam ir teisiniesi charakteriu, arba miršti. Be šios mirties neįmanomas gyvenimas.
Santrauka
Nežinau, ar patyrėte tą būseną, kai norite pasakyti kažką labai svarbaus. Tai kuo tikite visa esybe... bet žodžiai to neišreiškia. Arba jūs susigėstate... arba nuvertinat save, nes galvojat, kad kiti nesupras. Nežinau, ar jums taip būna. Remiuosi savo patirtim. Kai noriu pasakyt kažką svarbaus, pradedu dėlioti visai netinkamus žodžius ir sakinius sudarau bloga, labai neteisinga tvarka. Komiška. Nesvarbu. Išties niekas nesvarbu. Gyventi – reiškia džiaugtis. Tai paprasta. Ne poetiška :)
Santrauka
Šį kartą labai sentimentaliai. Tiesiog norėjosi sudėti emocijas į kažką apčiuopiamo. Visi esame susiję, kilę iš to paties šaltinio. Kaip sako senovės indėnų išmintis, „ką darome kitiems, iš tiesų darome sau".