Žvaigždžių šiukšlės

Sėdžiu ant suolelio ir mintiju, kodėl gi naktį smegenys demonstruoja tokius neįsivaizduojamus gabumus? 
Gal todėl, kad naktį gi žvaigždės spinduliuoja intelektinę energiją ir smegenys gali užsiimti spindulių absorbcija. Sumanus skaitytojas pastebės, kad žvaigždės visą laiką fotonais ir nefotonais svaidosi – naktis ar ne, joms nė kiek galvelės nesopa. Tačiau dieną mat yra keli maži skirtumėliai. Visų pirma, panelė Saulė visus epikūrietiškus radiatorius sujungia ir iš galvelės brandžią mintį išgarina: patys pagalvokit, koks neuronas, šiltuos spindulėliuos besimaudydams, kokį įdomesnį elektrinį impulsiuką generuos? Be to, naktį Liaudis miega ir baltas jos minčių apie Kotletukus ir Užpakaliukus triukšmas neinterferuoja su bergždžiom, brandžiomis vadinamom mintim. 
Tai ir neaišku, dėkot žvaigždėms už tokią meškišką paslaugą ar toliau jas nubukusiu pieštuku danguj sujunginėt tyliai pakeiksnojant...
Klykis

2015-02-17 13:26:14

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-02-17 23:18:03

Galvoju dabar apie absorbcijos, koherencijos bei interferencijos apraiškas apskritai.
Pavyzdžiui, kas darosi neuronams ne tik, kaip čia aiškiai išskiriama, intelektinės energijos ir epikūrinių radiatorių įjungimo atvejais, bet ir antiplatonizmo šviesoje. Neuronai išskysta…
Gamta, Visata patikimai laiko savo rankose.
Beje, tobulai harmoninių ir vienodo dažnio virpesių nėra, nes jų dažnis ir fazė kinta chaotiškai.
Žodžiu, už viską žvaigždėm dėkot ir sujunginėt nekeiksnojant. Niekas ne šiukšlės. Nei naktis, nei diena. Ir šių minčių (parašymo) tonas rodo, kad nuo to ima geras kvaišulys.
Gera tema, pažvelgta per savo žvaigždėlapį. Rašant esė to ir reikia.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2015-02-17 14:40:48

trūksta užbaigtumo. apie ką šitas darbas- taip ir nesupratau. kažkoks minčių kratinys ir tiek.