Amžinoji laisvė

Apdujusios akys. Jos išduoda vergystę tam, kas euforiška ir malonu, kas miglota, bet kartu ir neįtikėtinai tikra. Lašas po lašo smelkėsi į kiekvieną nepaliestą audinį, su laiku paskandindamas ir protą. Vyzdžiai susitraukinėjo ir pamažu atsileido.
Viktorija troško laisvės. Ji jautė didingus sparnus. Nors ir subadytus, bet jautė.
Mergina viską atiduotų, jog tai tęstųsi amžinai.
Gėlių vaikai šokinėja žaliuojančių pievų apsupty ir nesiliauja šypsotis. Kažkur tolumoje juos apdujusiomis akimis seka Viktorija.
Amžinosios laisvės vaizdiniai pradėjo pamažu nykti. Pasauliai persimainė, ir dabar sušmėžavo didingi miesto dangoraižiai. Skruzdėlyne pats įkarštis.
Monotonija žlugdė merginos širdį. Drebančios rankos pačios linko prie išsivadavimo. Lašas po lašo...
Viktorija tupi tarp rausvų petunijų. Aplinkui šokinėja gėlių vaikai.
 
GruoblėtaMūza

2014-01-27 21:08:07

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-01-28 21:42:49

nematau jokios amžinosios laisvės. čia propaguojami narkotikai. kūrinys neturi jokios meninės vertės. banalus ir neįdomus kūrinys.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-01-27 22:12:19

Pamaniau, kad čia aliuzijos į tikruosius Gėlių vaikus. Su visomis tradicinėmis pasekmėmis: apdujusiomis akimis, paskraidymu, susikuriama laisve. Bet turbūt greičiau tai literatūriniai gėliukai, sugalvoti norint parodyti gaivias fantazijas ir jų teikiamą išsivadavimą iš monotonijos.
 
išduoda vergystę tam, kas > geriau vergystę to, kas (vergauja kam, vergystė ko)

Narkomanija nėra laisvė. Keist pavadinimą.