Gera būti Bumblausku!

Santrauka:
PS(Todėl šią pastabą patartina skaityti tik po pačio kūrinio): prieš gerbiamą istoriką B nieko neturiu. Aniems, kurie sakys, jog šaipomasi iš būtent jo ir jog šis šaipymasis esti didžiai nemotyvuotas, drįsiu pareikšti, jog pati kūrinio mintis su B charakteriu, jo gyvenimo istorija bei kūryba nieko bendro neturi. Jei jums patinka, vietoj esamos pavardės galie įstatyti bet kokią kitą. Tik įžymią. Ačiū, jogei skaitote.
Kaip gera būti Bumblausku!..

Kai esate Bumblauskas, jums po ranka atsiduria galimybės, apie kurias paprastas mirtingasis pasvajoti tedrįsta.

Tarkime, tokia situacija. Pėdinate jūs gatve. Matote - plastmasinės raidės iškilmingai skelbia: „Sultininė“. Užsukate, išmainote murziną šelmį litą į dvokiančio buljono puodelį ir gūrinate toliau. Po kelių minučių sutinkate į priešingą pusę traukiančią ir choleriškai išpuoselėtus sėdmenis kratančią auksaplaukę gražuolę. Kai madmuazelė priartėja, jūs tik šliūkšt ir išliejat chemikalais prasmirdusį viralą ant soliariumo spindulių myluoto veidelio...

Na, ir paporinkit man, kas vėliau jūsų laukia, jei tik nesate Bumblauskas? Tingus, žiovaujantis pareigūnas, nemandagiai brukantis per niūrų nuovados koridorių? Ne itin įdomi ir itin pasyvi kompanija areštinės kameroje, pamaloninsianti gal vos keliais spyriais i veidą? Nyki teismo salė ir šeriuotas nuoboda teisėjas, kuriam jūs - n-tasis, jei ne n+1-asis atvejis? Ir galiausiai - kažkokio plunksnagraužio sukurptas dviejų sakinių tekstas paskutiniame puslapyje, apipiltas beviltiškai nuvalkiotomis meninėmis figūromis, kaip antai: „nestabili psichinė būklė“ ir „tyčinis kūno sužalojimas“.

Tačiau jei tik Zaratustra jums lėmė tapti Bumblausku, šios istorijos juosta vingiuoja visiškai kitokia - šimtąsyk įdomesne - trajektorija. Neišsimiegojusį žaliuką pakeičia išdidi šešių ar septynių policininkų svita, abejingą teisėją bei eilinį procesą - pirmarūšė operetė, karūnuota žymaus prokuroro tenoru ir įspūdingu advokato baritonu. Laikraščiai bei žurnalai, „Ievos“ bei „Adomai“ mirga tviska straipsniais vien apie jus, jus, jus! Artimieji prieš kamerų auditoriją laužo galvas, kuri asmeninio ar lytinio gyvenimo nesėkmė tapo nusikaltimo priežastimi; visi prisimena senį Zigmundą; kažkokia žavi butybė netikėtai pasiskelbia jūsų meiluže; tada visi darsyk prisimena senį Zigmundą; galiausiai keli žmogiūkščiai net knygą sukeverzoja, apiberdami puslapius citatomis iš Šekspyro ir Leibnico kūrybos. O juk visa tai - tik jūsų pavardės ir vieno prasmirdusio sultinio puodelio dėka.

Numanu, jog ir anai gražuolei, kuriai jus paįvairinote veido reljefą, daug didesnė nauda, jei esate Bumblauskas. Tysodama apmuturiuota galva blyškioje palatoje ir laukdama penktosios plastinės operacijos, ji turės marias laisvo laiko, todėl, be abejo, geis sužinoti daugiau apie savo geradarį. Smalsumas anksčiau ar vėliau palenks ją prie jūsų veikalų, ir mergina, užmiršusi šukuosenų maratoną bei flirto sportą, ims domėtis Lietuvos istorija.

Tataigi.

Gera vis dėlto būti Bumblausku!
Shashkiu

2006-08-15 18:55:50

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-08-16 22:19:12

juokas pro ašaras. jei rimtai- sakinys; "Smalsumas anksčiau ar vėliau palenks ją prie jūsų veikalų, ir mergina, užmiršusi šukuosenų maratoną bei flirto sportą, ims domėtis Lietuvos istorija."- tiesiai į dešimtuką. Visa kita man nepatiko.

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-16 18:44:37

O, atsiprašau, tikrai ne taip supratau. Pasirodo, tiesiog tiesiog karštas sultinys iš puodelio išliejamas į veidą... Atsiprašau, tikrai kitaip supratau.
Ir dėl nepatikimo ne visai tiesa. Rašiau gi, pats pasakojimo būdas, stilius patiko. Ir su turiniu iš esmės sutinku, tik sakau: ne Bumblauskas tai, bent jau aš manau- ne Bumblauskas:)

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-16 10:16:24

Taip, humoras, bet kažkoks dar nesuvaldytas, mano nuomone, ar aš nelabai supratau. Tarkim, čia tas triukšmas vienu ir kitu atveju kiltų dėl išsivėmimo? („jūs tik šliūkšt ir išliejat chemikalais prasmirdusį viralą ant soliariumo spindulių myluoto veidelio“). Nuo to fakto iki sąvokos „kūno sužalojimas“arba plastinės operacijos man kažkoks nepaaiškinamas šuolis.
O stilius man patiko, žaismingas toks. Beje, kliuvo ši vieta: choleriškai išpuoselėtus sėdmenis kratančią. Ar ne logiškiau būtų: išpuoselėtus sėdmenis choleriškai kratančią?
Taip, ir pavardę keisčiau. Tikrai keisčiau.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-15 23:08:22

Geras jumoras...juokiausi, bet paskui atsiminiau jog tokioje tikrovėje maži juokai BŪTI NE BUMBLIAUSKU...IR GRIAUDŽIAI PRAVIRKAU...ačiū ,tikrai labai patiko...