Tau

Skrajoju padebesiais ir pasitikrint noriu, ar ten drugiai gyvena,
Ar penklinėmis tyliai sklinda
Melodija, kuri man žiemą mena,
O gal dar plunksnų kalną,
Kurį matau kiekvienąryt pakėlęs galvą?
Bet aš juk tik sapnuoju, o vis tiek skraidyti noriu ir nejučiomis dainuoju!
Ką man daryt? Prašau netylėk! Patark, apkabink, pakalbėk…
Įkvėpk man minčių, padėki pakilt, lietum atgaivink, nupjauk su žieve, tik šerdį palik!
Patarusi man pakilsi pati, ir jei tik norėsi, galėsi ten likt,
Skrajosi kaip aš, klausysies dainų su drugiais, su pūkais, su manimi!!!
Justinas

2011-05-13 20:18:52

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2011-05-17 13:58:07

Tiesa, pirmos penkios eilutės gėris, bet toliau tekstas nesuvaldytas, dar reikia mokytis :) Ir sapnai labai dažnas motyvas eilėse, tad patarčiau ieškoti kažko savitesnio, dar nepasakyto, matomo tik tau. Mažytė paslaptis-patarimas - klausykis, ką aplinkui kalba žmonės, stebėk juos ir pamatysi, kiek visko galima aprašyti, sudėti į kūrybą. Nė vienas tau nepagrūmos kumščiu, sakydamas: "Vogi mano gyvenimą", tad naudokis tuo :) sėkmės!

Vartotojas (-a): Justinas

Sukurta: 2011-05-13 22:19:25

Sveiki,
Šis kūrybinis padaras buvo sumanytas vėlyvą vakarą, anksčiau kažko panašaus nekūriau. Stengsiuosi atsižvelgti į jūsų patarimus, bei dėkoju už gerus žodžius :)

Vartotojas (-a): cedele9871

Sukurta: 2011-05-13 21:30:42

Įdomi ir subtili improvizacija.

Vartotojas (-a): Jazminas

Sukurta: 2011-05-13 20:34:59

Kaip šaunu Žolėje rasti Tave :) Šaunu, sveikinu ir laukiu dainos ;)

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-05-13 20:25:15

pirmosios penkios eilutės turi polėkio ir poezijos, o kam toliau taip pratrūkta? Taip daugiau nereikėtų rašyti. Rašyk taip, kaip pirmosiose ir bus tikrai puiku :)

ir forma neišpildyta. tačiau kaip pirmam blynui - atleisim.

Žoliečių vardu sakau labas ir spaudžiu ranką. :)